تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۴۸
کد خبر : 3348

نیاز سازمان آتش نشانی به ۹۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تجهیزات

نیاز سازمان آتش نشانی به ۹۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تجهیزات

پایگاه خبری دنیای اسرار   تجهیزات سازنیاز مان آتش نشانی بسیار ضعیف است نیاز سازمان آتش نشانی به ۹۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تجهیزات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: سازمان آتش نشانی دارای سه ضلع نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت است. این سازمان مغز متفکر تأمین امنیت جانی و مالی شهروندان و مرکز

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

تجهیزات سازنیاز مان آتش نشانی بسیار ضعیف است

نیاز سازمان آتش نشانی به ۹۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تجهیزات

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: سازمان آتش نشانی دارای سه ضلع نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت است. این سازمان مغز متفکر تأمین امنیت جانی و مالی شهروندان و مرکز عملیات مقابله با حوادث و سوانح خطرناک است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه ای با حضور مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی و کارکنان این سازمان افزود: نیروی انسانی فعلی سازمان آتش نشانی سرمایه با کیفیت و توانمندی است که باید با همت از این سرمایه حفاظت کرد.

وی با اشاره به این که حرفه آتش نشانی در فهرست مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفته بیان کرد: در صورت تصویب این موضوع شاهد بازنشستگی تعدادی از نیروهای سازمان آتش نشانی خواهیم بود و به همین دلیل شورای شهر باید در جهت تقویت نیروی انسانی این سازمان گام بردارد.

معاون شهردار اصفهان با بیان این که سرعت و وقت در هیچ سازمان شهرداری به اندازه آتش نشانی حائز اهمیت نیست، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده برای تجهیزات این سازمان ۹۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است تا این سازمان آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث داشته باشد.

قاسمی بر آموزش شهروندان در زمینه پیشگیری و خدمات ایمنی تأکید کرد و افزود: باید ارتقا فرهنگ ایمنی شهروندان در راستای پدافند غیر عامل در سرلوحه برنامه های سازمان آتش نشانی قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: با همفکری، همراهی و هم افزایی می توان سازمان آتش نشانی را با توجه به موقعیت و توانمندی کنونی، رشد و توسعه داد.

عباسعلی جوادی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: سازمان آتش نشانی از نظر تجهیزات دچار کمبودهایی است که باید با حمایت شورا از لحاظ سخت افزاری و بر اساس استانداردهای جهانی به روز رسانی شود.

پور محمد شریعت نیا دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان این که آتش نشانان ایثارگرانه، جسورانه و بسیج گونه در عملیات خطیر انجام وظیفه می کنند، اذعان داشت: امید است این سازمان به سطح بسیار بالایی از توسعه یافتگی دست یابد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.