تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 29889

نیکوکاران در ایام غدیر سیره امام علی (ع) را در جامعه گسترش می دهند

نیکوکاران در ایام غدیر سیره امام علی (ع) را در جامعه گسترش می دهند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان: نیکوکاران در ایام غدیر سیره امام علی (ع) را در جامعه گسترش می دهند عید سعید غدیر، فرصتی برای مشارکت مردم نیک اندیش اصفهان در حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد است. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به مفاهیم

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

نیکوکاران در ایام غدیر سیره امام علی (ع) را در جامعه گسترش می دهند

عید سعید غدیر، فرصتی برای مشارکت مردم نیک اندیش اصفهان در حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد است.

به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به مفاهیم والای واقعه غدیرخم، اظهار داشت: چه بسیار مفاهیم والایی که در قاب معارف دین و تاسی از امام علی (ع) با سرچشمه غدیر، بروز و ظهور یافته و بهانه ای برای انفاق نیکوکاران شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران در عید غدیر، ادامه داد: اصفهانی ها در این عید بزرگ، یتیم نوازی و حمایت از ایتام و محسنین، سیره امام علی(ع) را در جامعه گسترش می دهند.

زارع با تاکید به سنت شریفه اطعام نیازمندان در این ایام، افزود: خیران در شرایط اقتصادی کنونی، با حمایت از خانواده های نیازمند از سیره علی (ع) پیروی و همچون آن امام همام، نسبت به دستگیری از نیازمندان مبادرت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از نیکوکاران برای اطعام نیازمندان، گفت: مردم استان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری استان همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به اهدای نذورات خود به خانواده های ایتام و نیازمند اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.