تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 30240

نیکو همت:وظیفه شرکت نفت سپاهان توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری است

نیکو همت:وظیفه شرکت نفت سپاهان توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری است

  مدیر عامل شرکت نفت سپاهان گفت: توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری وظیفه شرکت نفت سپاهان است. به گزارش دنیای اسرار:نیکو همت در نشست با نمایندگان عاملین پخش روغن موتوردر سراسر کشور تصریح کرد :وظیفه شرکت نفت سپاهان در شرایط فعلی ، کمک به توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان گفت: توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری وظیفه شرکت نفت سپاهان است.

به گزارش دنیای اسرار:نیکو همت در نشست با نمایندگان عاملین پخش روغن موتوردر سراسر کشور تصریح کرد :وظیفه شرکت نفت سپاهان در شرایط فعلی ، کمک به توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری است تا در نهایت مصرف کننده نهایی بتواند محصول کاملا استاندارد و اصل را با قیمت مناسب دریافت نماید.

وی در این نشست صمیمی که نمایندگانی از عاملین پخش استانها های اصفهان، تهران، همدان، فارس، خوزستان،کردستان، سیستان و بلوچستان ،لرستان و … حضور داشتند.

نیکو همت مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خواستارتداوم برگزاری این جلسات به منظور برطرف شدن برخی سوءتفاهم ها شد.

این مقام مسئول افزود: تغییری که در چند ماه گذشته در روند توزیع محصولات شرکت نفت سپاهان انجام گرفته در همین راستا بوده و شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان بازوی اجرایی شرکت نفت سپاهان در یک چارچوب هدفمند و برنامه ریزی شده این وظیفه مهم را پیگیری می نماید.

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان گفت: برخی تخلفات انجام گرفته در بازار مثل احتکار محصول،فروش حواله ای، صادرات غیرقانونی ، فروش محصولات شرکت با برند های متفرقه و فروش روغن های تقلبی و مواردی از این قبیل ما را مجاب کرد تا در روند توزیع محصولات شرکت تغییراتی صورت دهیم تا هم مصرف کننده نهایی بتواند محصول با کیفیت و با قیمت مناسب دریافت کند و هم شرکت از این فضای ناسالم زیان بیشتری نبیند.

در ادامه جلسه که تعدادی از مدیران ارشد  صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت نیز حضور داشتند، مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با سعه صدر به صحبت های تک تک عاملین پخش حاضردر جلسه گوش داد و در جریان دغدغه ها و نگرانی های آنها قرار گرفت و ضمن ارائه پیشنهاداتی، شرایط همکاری جدیدی را برای عاملین مطرح نمود که قرار شد این پیشنهادات جدید توسط عاملین پخش روغن موتور مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه آن به شرکت اعلام گردد.

گفتنی است؛ که قبل از آغاز این جلسه عوامل یکی از سایت های خبری که ید طولایی در نشر اکاذیب و دروغ پراکنی در حوزه نفت دارد با حضور در میان نمایندگان عاملین پخش روغن موتور  و با ضبط گزارش های جهت دار سعی در ایجاد تشنج به منظور بهره برداری های خاص داشت که خوشبختانه با درایت عاملین محترم به نتیجه نرسید.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.