تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 31590

هرگونه توهین به سپاه، توهین به کل ملت ایران است

هرگونه توهین به سپاه، توهین به کل ملت ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: هرگونه توهین به سپاه، توهین به کل ملت ایران است رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزیزان سپاه فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، علیه کل ملت ایران است. به گزارش دنیای اسرار، محمد نورصالحی با تبریک حلول ماه رجب، میلاد امام محمدباقر (ع)

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

هرگونه توهین به سپاه، توهین به کل ملت ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزیزان سپاه فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، علیه کل ملت ایران است.

به گزارش دنیای اسرار، محمد نورصالحی با تبریک حلول ماه رجب، میلاد امام محمدباقر (ع) و اعیاد پیش‌رو اظهار کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در پیش است و امیدواریم مناسبت‌های این ماه برای همه مسلمانان جهان به ویژه هموطنان و همشهریان پر خیر باشد.

وی با بیان اینکه امروز همه اعضای شورا یکپارچه ملبس به لباس مقدس سپاه شدند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای طراحی توطئه‌هایی علیه ایران بوده است که اخیرا به دنبال تصویب پیش نویس تهیه شده در خصوص قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عزیزان سپاه فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، علیه کل ملت ایران است. ما نمایندگان مردم در شورا هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

وی افزود: دشمن با این ابزار به دنبال نشان دادن دشمنی خود هستند، علت این اتفاق روشن است، هر توطئه و دسیسه‌ای که دشمن علیه جبهه مقاومت و کشورهای منطقه و ایران داشته است، این سپاه بوده که آن را خنثی کرده است.

نورصالحی تصریح کرد: نقشه‌هایی که توسط دشمن طرح‌ریزی شده کامل بوده اما با هوشیاری و ادای تکلیف جان برکفانه سپاه عزیز همه این نقشه‌ها خنثی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: افتخار می‌کنیم که عزیزان سپاه به عنوان حامی ایران، ایثارگرانی هستند که در هیچ عرصه‌ای حتی در توطئه‌های اقتصادی نیز ملت ایران را تنها نگذاشتند و ملت ایران همچنین راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.