تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 32623

هفته های پایانی سال تحصیلی فرصت طلایی آموزشی برای دانش‌آموزان است

هفته های پایانی سال تحصیلی فرصت طلایی آموزشی برای دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد؛ هفته های پایانی سال تحصیلی فرصت طلایی آموزشی برای دانش‌آموزان است مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ایام باقیمانده سال تحصیلی دانش‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آن‌ها ۶ هفته طلایی پیش رو دارند و باید توجه به مسائل آموزشی به صورت

Print Friendly, PDF & Email
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد؛

هفته های پایانی سال تحصیلی فرصت طلایی آموزشی برای دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ایام باقیمانده سال تحصیلی دانش‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آن‌ها ۶ هفته طلایی پیش رو دارند و باید توجه به مسائل آموزشی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش دنیای اسرار: ابراهیمی در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه سلام اصفهان اظهار داشت: ساعت آغاز به کار مدارس یک تغییر جزئی داشته که به اطلاع دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز رسیده است و تقریبا ساعت آغاز به کار طبق روال گذشته است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، همکاران ستادی ما تعطیل نبودند و در همه ساعات و ایام و حتی در روز گذشته در روز طبیعت جلسات مختلفی داشتیم؛ به دلیل اینکه باید فضا برای دانش‌آموزان و فرهنگیان فراهم شود و از طرف دیگر نیز ما میزبان سایر همکارانمان از استان‌های دیگر در نوروز بودیم که نیاز داشت تا تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰۰۰ کلاس درس را برای میزبانی از مهمانان نوروزی تجهیز کرده بودیم و کیفیت پذیرش نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر که در نهایت حدود ۳۴۰ هزار نفر را در ایام نوروز میزبانی کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: نکته دیگر این که سال تحصیلی جاری از ۱۴ فروردین با نشاط و شادابی و انرژی بیشتر آغاز خواهد شد و دانش‌آموزان ما به بوستان علم و دانش باز خواهند گشت.

وی افزود: اکنون بهار در بهار است؛ بهار طبیعت و قرآن کریم توامان شده است و در ایام باقیمانده سال تحصیلی دانش‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آن‌ها ۶ هفته طلایی پیش رو دارند و باید توجه به مسائل آموزشی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی گفت: مسائل آموزشی به واسطه اینکه هم کرونا و هم رویدادهایی که در سال جاری تاثیرات منفی روی دانش‌آموزان داشته است، تحت تاثیر قرار گرفته است و معلمان و دانش‌آموزان نیز باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در مباحث تربیتی نیز، برنامه‌های تربیتی ویژه روزه اولی‌ها خواهیم داشت و همه دانش‌آموزانی که با زبان روزه به مدرسه می‌آیند، باید تکریم شوند.

وی در پایان نیز گفت: اردوهای دانش‌آموزی بعد از نوروز رواج بیشتری خواهد یافت تا فضای با شور و نشاطی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

خبرنگار:منصوره عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.