تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 30959

هفته پژوهش، فرصت مغتنمی برای ارتقاء پلیس، با اتکاء به دانش

هفته پژوهش، فرصت مغتنمی برای ارتقاء پلیس، با اتکاء به دانش

به گزارش دنیای اسرار:گروه اجتماعی_اصفهان_رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای بزرگداشت دانش محوری و پژوهشگری و نیز ارج نهادن به جایگاه تحقیق و مطالعه در پیشبرد برنامه و فعالیت ها دانست. سرهنگ”احمد اشرفی” به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:گروه اجتماعی_اصفهان_رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای بزرگداشت دانش محوری و پژوهشگری و نیز ارج نهادن به جایگاه تحقیق و مطالعه در پیشبرد برنامه و فعالیت ها دانست.
سرهنگ”احمد اشرفی” به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: هفته پژوهش، زمان مناسبی برای بزرگداشت دانش محوری و پژوهشگری و نیز فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به جایگاه تحقیق و مطالعه در پیشبرد اهداف و فعالیت هاست.
وی افزود: بر این اساس یکی از عرصه هایی که تحقیق و پژوهش می¬ تواند در آن باعث تحولات مفید و پیشرفت¬های شگرف و تأثیرگذار باشد، حیطه¬ نظم و امنیت است. به همین دلیل فراجا در هفته¬ پژوهش تلاش دارد ضمن معرفی دستاوردهای پژوهشی خود، از ظرفیت و توانمندی محققان و اندیشمندان درون و برون سازمانی برای هوشمندسازی پلیس و کشف راهبردهای علمی ارتقای امنیت بهره¬ گیری کند.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: امروز پلیس به عنوان سازمانی هوشمند و پیشرو، در عرصه پژوهش محوری و دانش بنیانی نیز گام های مطلوبی را برای دانش مدار کردن اقدامات و برنامه های خود برداشته که کسب رتبه نخست معاونت علوم و تحقیقات فراجا در سطح نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر و معرفی به عنوان رده برتر در حوزه پژوهش سال۱۴۰۱، شاهدی بر این مدعاست.
این مقام انتظامی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی به عنوان متولی اصلی فعالیّت¬های پژوهشی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر اساس همین رویکرد، اجرای برنامه های متنوعی از جمله برگزاری شورای پژوهش و دانش، برگزاری نشست علمی با رؤسای دانشگاه های استان، امضای تفاهم نامه با مراکز پژوهشی، اجرای میزگرد و … را در دستور کار خود دارد.
سرهنگ اشرفی اظهار امیدواری کرد با بهره ¬گیری از فرصت هفته¬ پژوهش بتوان ضمن معرفی فعالیت های تحقیقاتی و مطالعاتی پلیس، مشارکت فعال نخبگان و محققان را جلب نمود تا از طریق گسترش منابع دانشی و توسعه¬ فعالیت های علمی، ارتقای هر چه بیشتر امنیت اجتماعی و به تبع آن، تحقق یک جامعه پویا، با نشاط و امن حاصل شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.