تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 33885

هلدینگ صباانرژی و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند

هلدینگ صباانرژی و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند

ظهر شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، آیین امضای تفاهمنامه همکاری فیمابین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت مهندسی و توسعه نفت گاز ایران برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار، در این برنامه که با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و دکتر نوشادی مدیرعامل

Print Friendly, PDF & Email

ظهر شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، آیین امضای تفاهمنامه همکاری فیمابین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت مهندسی و توسعه نفت گاز ایران برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار، در این برنامه که با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و دکتر نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران انجام شد، طرفین بر توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.

هدف اصلی این تفاهمنامه، دستیابی به دانش فنی، تدارکاتی، ساخت و نصب تجهیزات تولید همزمان برق، هلیوم و نیتروژن در ایستگاه‌های تقلیل فشار خطوط لوله شرکت ملی گاز ایران میباشد که از طریق کاربردی سازی دانش روز دنیا در این حوزه و با استفاده از توان علمی دانشگاهی و تجارب صنعت، صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.