تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 33819

هلدینگ پتروپالایش اصفهان شرکت برتر بورس کالا در زمینه فرآورده‌های نفتی شد

هلدینگ پتروپالایش اصفهان شرکت برتر بورس کالا در زمینه فرآورده‌های نفتی شد

هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس مالای ایران به عنوان شرکت برتر در زمینه فرآورده‌های نفتی شناخته شد. به گزارش  دنیای اسرار:، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع

Print Friendly, PDF & Email

هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس مالای ایران به عنوان شرکت برتر در زمینه فرآورده‌های نفتی شناخته شد.

به گزارش  دنیای اسرار:، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقامات و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی کشور برگزار شد .

در پایان این همایش ۴۰ شرکت تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به عنوان برترین‌های بورس کالا و «همراهان شفافیت» معرفی شدند؛ همچنین از ۸ شخصیت اثرگذار و برجسته به دلیل اقدمات ارزنده در جهت رشد شفافیت اقتصاد، تجلیل شد.

در این همایش از ۴۰ شرکت تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به دلیل رشد فروش و خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه ای، توسعه بازار مالی و ارائه خدمات متنوع به مشتریان و به عنوان «همراهان شفافیت» در اقتصاد ایران با ارائه لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این همایش در بخش فرآورده‌های نفتی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان شرکت برتر در این عرصه شناخته شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.