تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 27976

همایش تجلیل از صندوق های قرض الحسنه مردمیار بسیج سازندکی اصفهان برگزار شد

همایش تجلیل از صندوق های قرض الحسنه مردمیار بسیج سازندکی اصفهان برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار:سردار علی مقواساز جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در همایش تجلیل از قرض الحسنه های مردمیارو اشتغالزای برتر استان اصفهان بیان داشت بسیج به دنیال ایجاد محله اسلامی است و برای ایجاد محله اسلامی ایجاد صندوق های قرض الحسنه و می تواند در امر پیشرفت محله اسلامی کمک بسزایی داشته باشد.جانشین

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سردار علی مقواساز جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در همایش تجلیل از قرض الحسنه های مردمیارو اشتغالزای برتر استان اصفهان بیان داشت بسیج به دنیال ایجاد محله اسلامی است و برای ایجاد محله اسلامی ایجاد صندوق های قرض الحسنه و می تواند در امر پیشرفت محله اسلامی کمک بسزایی داشته باشد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) افزود، با شکل گیری مجمع عالی قرض الحسنه های اشتغال زا و مردم یار استان که متشکل از ۱۵۰۰ قرض الحسنه است می توان با اندیشه ورزی زمینه رشد این صندوق ها را فراهم کرد.
سردار علی مقوا ساز افزود: تمـام بسیجیان و اقشـار با خدا معـامـله می کنند و از وقت ، زندگی ، مال و هرچه در دست دارند گذشت می نمایند تا بتوانند به فرامین امام خامنه ای(مدظله) در بخش محرومیت زدایی لبیک بگویند.
وی در ادامه افزود: در تمام عرصه ها صندوق های قرض الحسنه باید با محـوریت مـساجد با ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک به سـمت اشـتغال زایی پیش بروند و با تشکیل شرکت تعاونی ها زود بازده بتوانند مشکلات اقتصادی ، معیشتی مردم را حل کنند.
سردار مقوا ساز در ادامه اذعان داشت : حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۱ فرمودند به بسیج مردمی نیازمندیم ، سال ۴۲ نیز تکرار نمودند ، سال ۵۷ و ۵۸ قبل از تشکیل بسیج هم به این نیاز جامعه اسلامی اشاره کردند و همیشه بر این امر تاکید داشتند که پیامبران خدا و ائمه اطهار هم با بسیج مردم جلوی کفر و ظلم ایستادگی نمودند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : مکتب بسیج در ادامه راه مکتب ائمه و رسول خدا می باشد حضرت امام وقتی (ره) پیام تشکیل بسیج را میدهند کسی گمان نمی کرد که این نیروی الهی و مردمی تمام قوای خود را جمع نماید که بتواند در تمام عرصه ها، جهادی، سازندگی، اقتصادی فعالیت کند.
سردار مقوا ساز در پایان با بیان اینکه اقتصاد کشور زمانی رشد پیدا می کند که مردم در آن سهیم باشند و کاری که این صندوق ها در محلات برای اشتغال زایی انجام می دهند می تواند بسیار ارزشمند است
خبرنگار.علیرضا هژبری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.