تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 28741

همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما) برگزار می‌شود

همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما) برگزار می‌شود

به میزبانی ستاد فهما استان اصفهان؛ همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما) برگزار می‌شود همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما)، با موضوع (رابطه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان، با زندگی مشترک و فرزندپروری) به میزبانی ستاد فهما استان اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش دنیای اسرار، همایش مجازی مسئولین واحد

Print Friendly, PDF & Email

به میزبانی ستاد فهما استان اصفهان؛

همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما) برگزار می‌شود

همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما)، با موضوع (رابطه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان، با زندگی مشترک و فرزندپروری) به میزبانی ستاد فهما استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، همایش مجازی مسئولین واحد خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد(فهما) با عنوان شکوه مادری و موضوع «رابطه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان، با زندگی مشترک و فرزندپروری» به میزبانی ستاد فهما استان اصفهان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

در این همایش «مریم اردبیلی» پزشک و کارشناس مسایل زنان و خانواده، مشاور امور بانوان شهردار تهران و «جلال ریزانه» عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مشاور رئیس ستاد فهما سخنرانی می کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی formaloo.com/Conference جهت شرکت در این همایش ثبت نام نمایند. گواهی پایان دوره برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

این همایش مجازی ساعت ۱۵ تا ۱۷ دوشنبه ۱۸ بهمن ماه به نشانی Isfahan.fahma.org/liveroom برگزار می شود. ۱۸ بهمن از طرف ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده» نامگذاری شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.