تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 25269

همزمان با هفته بزرگداشت استاد و معلم با حضور تعدادی از خبرنگاران استان اصفهان از پهلوان رضا عسگریان، قهرمان پرس سینه جهان در نوزدهم اردیبهشت ماه تقدیر شد.

همزمان با هفته بزرگداشت استاد و معلم با حضور تعدادی از خبرنگاران استان اصفهان از پهلوان رضا عسگریان، قهرمان پرس سینه جهان در نوزدهم اردیبهشت ماه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اسرار، رضا عسگریان متولد سال ۱۳۶۷ با رشته هایی همچون ژیمناستیک، کاراته و کشتی وارد عرصه ورزشی شد و در نهایت در رشته پاور لیفتینگ به مسابقات جهانی راه پیدا کرد و در مسابقات پرس سینه جهان که از بالاترین سبکهای ipL است در دو اتحادیه موجود در جهان در سال

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار دنیای اسرار، رضا عسگریان متولد سال ۱۳۶۷ با رشته هایی همچون ژیمناستیک، کاراته و کشتی وارد عرصه ورزشی شد و در نهایت در رشته پاور لیفتینگ به مسابقات جهانی راه پیدا کرد و در مسابقات پرس سینه جهان که از بالاترین سبکهای ipL است در دو اتحادیه موجود در جهان در سال ۲۰۱۷ نفر اول مسابقات گرجستان شد.
رضا عسگریان در توصیف اهمیت و مقام معلم گفت: در اهمیت مقام معلم همین بس که پروردگار عالم ، اولین معلم بشریت است و در این نگاه عمیق ، جهان آفرینش همچو مدرسه ای است که افراد بشر هرکدام به تناسب تفاوت ها، درجات و استعداد شاگردان ، این مدرسه هستند و در این مدرسه عالم گیر ، شاگردان ممتازش نیز ارزش و منزلتی به بزرگی هر دو عالم دارند.
وی یکی از دغدغه های جامعه ورزشکاری در زمینه حرفه ای شدن را نداشتن تجهیزات و مکان مناسب تمرین دانست و گفت: در سال ۱۳۹۸ تصمیم به راه اندازی بزرگترین آکادمی ورزش بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان خمینی شهر گرفتم که این امر به لطف خدا محقق شد.
ایشان پیشرفت علم وتکنولوژی و پتانسیلی که در شهرستان خمینی شهر وجود دارد را لازمه داشتن آکادمی بدنسازی مجهزی در شهرستان دانست و افزود: نسبت به تاسیس چنین مجموعه ورزشی در شهرستان تاکنون دید اقتصادی نداشتم.
قهرمان پاور لیفتینگ جهان به جهت پایبندی به ارزشهای ملی و نظام از پذیرفتن پیشنهادات مربیگری در کشورهای عربی و اروپایی خودداری نموده است و هدفش تنها پرورش استعدادهای جوانان خمینی شهر در زمینه بدنسازی است ،امید است که مسئوولان مربوطه حمایتهای لازم را در زمینه ورزش بدنسازی داشته باشند.
لازم به ذکر است استاد عسگریان در اسفند ماه ۱۳۹۹ توسط مسعود رحیمی به عنوان مسول کمیته استعدادیابی سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.