تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 30297

  همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه برق رسانی در شهرستان فریدن

   همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه برق رسانی در شهرستان فریدن

۶مدیر اداره برق فریدن گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴ پروژه برق رسانی در سطح شهرستان فریدن به بهره برداری خواهند رسید و عملیات اجرایی ده پروژه برقرسانی نیز در سطح شهرستان آغاز خواهد شد. به گزارش خبرنگاردنیای اسرار، مرتضائی پور در آستانه هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران گفت:همزمان با هفته دولت  ۱۴ پروژه

Print Friendly, PDF & Email

۶مدیر اداره برق فریدن گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴ پروژه برق رسانی در سطح شهرستان فریدن به بهره برداری خواهند رسید و عملیات اجرایی ده پروژه برقرسانی نیز در سطح شهرستان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگاردنیای اسرار، مرتضائی پور در آستانه هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران گفت:همزمان با هفته دولت  ۱۴ پروژه برق رسانی با صرف اعتباری بالغ بر ۸میلیار تومان در شهرستان فریدن افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: تبدیل سیم به کابل شبکه برق در شهرهای داران و دامنه,بهسازی شبکه برق محله آشجرد و جابجایی پایه های در معبر در تعدادی از روستاها از مهمترین پروژه هایی است که همزمان با هفته دولت با صرف اعتباری بالغ بر ۶میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر اداره برق فریدن بیان داشت: بهسازی شبکه برق ۱۲ روستا در قالب طرح جهاد روستایی,احداث شبکه حدفاصل پلیس راه دامنه تا سه راهی دره بید,رفع حریم از شبکه های برق در روستاهای خویگان و طرار,رفع ضعف ولت شبکه برق روستای چهلخانه و جابجایی شبکه در مسیر باند کندرو روستای نهرخلج از مهمترین پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها به یمن هفته دولت و با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار و مطمئن به ویژه در شرایط نامساعد جوی جهت مردم فهیم شهرستان آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.