تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 27472

همه زیر چتر مهربانی امام رئوف

همه زیر چتر مهربانی امام رئوف

آغاز پویش #همه خادم الرضاییم در استان اصفهان مردم عاشق و دلداده با هر اقدام خداپسندانه در دهه آخر صفر #خادم_الرضا می شوند . به گزارش دنیای اسرار:مسئول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به آغاز این پویش در استان اصفهان گفت : از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا،

Print Friendly, PDF & Email

آغاز پویش #همه خادم الرضاییم در استان اصفهان

مردم عاشق و دلداده با هر اقدام خداپسندانه در دهه آخر صفر #خادم_الرضا می شوند .

به گزارش دنیای اسرار:مسئول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به آغاز این پویش در استان اصفهان گفت : از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا، مردم اصفهان به نیت خادمی امام رئوف ،در هر شغل و جایگاهی هستند با انجام یک کار خیر به این پویش مردمی بپیوندند .

مهدی ستوده با اشاره به اینکه شعار پویش (نجات انسان ، رسم مسلمانی) است افزود : خدمت به امام رضا جغرافیا ندارد و هر عاشق دلداده ای میتواند در هر زمینه ای که تخصص و توان دارد دست نیازمندی را بگیرد و به صورت معنوی به خادمی مام هشتم نائل شود .

وی با بیان اینکه مردم می توانند تصاویر و فیلم های کارهای خیر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند گفت : در فراخوان این پویش از علاقمندان خواستاریم موضوعات مرتبط با این اقدام حسنه از جمله عکس و فیلم های با کیفیت موبایلی ، خبر،گزارش، مصاحبه ،عکس خبری، تک عکس، گزارش تصویری، طراحی پوستر و اینفوگرافی ، انواع نماهنگ های تصویری، مستندپویا نمایی و موشن گرافی ،پادکست های صوتی خود را به کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان ارسال کنند .

مسوول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه از بهترین آثار ارسالی تجلیل خواهد شد افزود : شماره تلفن ۰۹۱۳۴۶۲۸۰۱۸ آماده دریافت آثار پویش #همهخادمالرضاییم است .

مهدی ستوده گفت : سیاهپوش نمودن کوچه و خیابان های شهرهای استان اصفهان و برافراشته شدن پرچم های حزن و اندوه در دهه آخر صفر و همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام در کنار این پویش با همکاری مردم ولایت مدار اصفهان انجام می شود
خبرنگار.زهره سادات طالقانی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.