تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 22801

همه ملزم به اجرای قانون هستیم

همه ملزم به اجرای قانون هستیم

استاندار اصفهان: مدیری که در زمینه دولت الکترونیک انفعالی برخورد کند نمی‌تواند از تحول اداری صحبت کند.به گزارش دنیای اسرار:دکتر عباس رضایی در آیین بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با بیان اینکه مدیریت در این روزها بسیار سخت است گفت: امروز مدیران با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به

Print Friendly, PDF & Email


استاندار اصفهان: مدیری که در زمینه دولت الکترونیک انفعالی برخورد کند نمی‌تواند از تحول اداری صحبت کند.
به گزارش دنیای اسرار:دکتر عباس رضایی در آیین بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با بیان اینکه مدیریت در این روزها بسیار سخت است گفت: امروز مدیران با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به همین جهت از مشکلات و کمبودها به عنوان فرصت و ارائه خدمات بیشتر باید استفاده کرد.
وی در ادامه افزود: نباید به ناملایمات در ابعاد مختلف توجه کرد چرا که تحریم‌‌ها ناجوانمردانه استکبار جهانی وجود دارد و همه روزه مشکلات متعددی را برای نظام به وجود می‌آوردند.
استاندار اصفهان مدیران امروز را ایثارگر و از خود گذشته دانست و تاکید کرد: از این رو ما باید دین خود را به نظام و انقلاب و شهدای گلگون کفن ادا کنیم.
وی با بیان اینکه تمامی فرمانداران و مدیران و روسای سازمان‌ها در این روزهای سخت و مشکلات نمونه هستند خاطرنشان کرد: نقشه راه تحول اداری به عنوان اصل اساسی در روند بهبود نظام اداری و اصلاح امور، الزام قانونی است.
رضایی با تاکید بر اینکه همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم گفت: آن دسته از قوانین و مقررات ابلاغی مقام معظم رهبری باید به بخش نامه و قوانین و مقررات خاص خود تبدیل شود.
وی دولت الکترونیک را یکی از مصادیق تحول اداری دانست و افزود: تحول اداری باید باعث افزایش بهره‌وری و بهره برداری شود که دولت الکترونیک یکی از مصادیق این تحول است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه محور و هسته اصلی تحول اداری در شرایط فعلی باید دولت الکترونیک باشد، تصریح کرد: مدیری که در زمینه دولت الکترونیک انفعالی برخورد کند نمی‌تواند از تحول اداری صحبت کند.
وی با بیان اینکه چابک سازی و منطقی کردن اندازه دولت و جذب مشارکت مردمی از طریق برون سپاری باید مورد توجه قرارگیرد تاکیدکرد:اگر مدیری برون سپاری نداشته باشد سیر پیشرفت و تحول اداری را طی نکرده است.
به گفته رضایی پیشرفت کشورها در راستای اجرای برون سپاری از طریق پرداختن به سرمایه انسانی و آموزش انجام شده است.
وی به برگزاری جشنواره شهید رجایی اشاره و تشریح کرد: این مناسبت‌ها باید گرامی داشته شوند و از آن‌ها برای بهبود اوضاع و شناسایی نقاط قوت و ضعف و ایجاد هماهنگی، همدلی و انسجام بیشتر باید استفاده شود.
گفتنی است دستگاه‌های اجرایی و کارمندان برتر استان اصفهان که در جشنواره شهید رجایی توانسته‌اند رتبه برتر را کسب کنند عبارتند از:
در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در کل دستگاه‌های استان و رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی گروه به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان اعطا شد و در این گروه سارا صالحی و مهران نصرازشرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان، امید بهمن‌زیاری و قاسمعلی ناظری از شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، محمدرضا درویشی و محمد مهدی مهرآریان از شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزیده خدمت شدند.
در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل آموزش و پرورش استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و رتبه برتر شاخص‌های عمومی به مدیرکل ورزش و جوانان اختصاص یافت و همچنین در این گروه سید بیژن رحیمی و بابک رضایی از اداره کل آموزش و پرورش استان، فهیمه آزادی‌پور و سید کاظم تجویدی از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، احسان شاه‌علی و فرح فخریان از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در گروه عمومی و قضایی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل ثبت احوال و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اعطا شد.
همچنین دراین گروه نرگس قربانی وسیدعلیرضا میرصانع ازاداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، غلامرضا مظاهری و سید عباس شیرانی از اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، سمیه سلیمی و بهروز ستایش ازاداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در گروه تولیدی و خدماتی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به مدیرکل امور مالیاتی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیرکل امور عشایر و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به مدیرکل استاندارد استان اصفهان اختصاص یافت و در این گروه نیز پروانه مودت و سلیمان عظیمی از اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان، زهرا داستان‌پور و محمود مومن‌زاده از اداره کل امور عشایر استان اصفهان، رسول مهرورزان و حجت‌الله ایوبی‌زاده از اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در گروه سلامت و رفاه اجتماعی رتبه برتر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه به سرپرست اداره کل بهزیستی استان، رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی به مدیر درمان تامین اجتماعی و رتبه برتر شاخص‌های عمومی گروه به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعطا گردید و در این گروه نیز ناهید راه انجام و زهره بحرینی از اداره کل بهزیستی استان اصفهان، حمداله خندان و علی ترک از درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، شهید دکتر سعید حقیقی و الهام حسین خانی ازاداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان حایز رتبه برتر محور دولت الکترونیک شاخص‌های عمومی در کل دستگاه‌های استان اصفهان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت رتبه برتر محور مدیریت عملکرد شاخص‌های عمومی در کل دستگاه‌های استان شدند، همچنین احسان شفیعی و صالح سلمانی از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و شاهین آذری و اکبر عادل مرام از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اصفهان برگزیده خدمت شدند.
در دستگاه‌های برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت از سلامت مردم رتبه برتر در مقابله با بیماری کرونا و حفاظت سلامت در کل دستگاه‌های استان به رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعطا شد و در این گروه نیز دکتر رضا فدایی نوبری و سید ابوالفضل میرزا بزرگ از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان و شهلا رفیعی و جعفر مقدسیان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان برگزیده خدمت شدند.
فرمانداری‌ شاهین شهر و میمه، فلاورجان و گلپایگان فرمانداری‌های برتر در ارزیابی وزارت کشور حایز مقام کشوری شدند.
همچنین فرمانداری شهرضا و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش فرهنگ، ترویج ایثار و شهادت حایز رتبه شدند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.