تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 29506

همکاری در تکمیل حلقه های زنجیره تولید برای بهره برداری مددجویان

همکاری در تکمیل حلقه های زنجیره تولید برای بهره برداری مددجویان

انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد استان اصفهان و جهاد کشاورزی؛ همکاری در تکمیل حلقه های زنجیره تولید برای بهره برداری مددجویان تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان اصفهان با سازمان جهاد کشاورزی با هدف توسعه کارآفرینی و ارتقاء درآمد مددجویان منعقد شد. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان،

Print Friendly, PDF & Email
انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد استان اصفهان و جهاد کشاورزی؛
همکاری در تکمیل حلقه های زنجیره تولید برای بهره برداری مددجویان
تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان اصفهان با سازمان جهاد کشاورزی با هدف توسعه کارآفرینی و ارتقاء درآمد مددجویان منعقد شد.
به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهادکشاورزی، گفت: ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی و تکمیل حلقه های زنجیره تولید برای بهره برداری مددجویان، در این همکاری مورد تاکید قرار گرفت.
کریم زارع هدف از این تفاهم نامه را ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان دانست و ادامه داد: زمینه سازی برای مشارکت مجریان طرح های کشاورزی در مشاغل وابسته به حلقه های زنجیره تولید با استفاده از ظرفیت های جهاد کشاورزی برنامه ریزی شده است.
وی همچنین به مشارکت در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان اشاره کرد و افزود: دوره های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به طرح های این تفاهم نامه، گفت: طرح هایی در زمینه تولید نهال، اجرای طرح گلخانه های کوچک مقیاس، فعالیت های پرورش ماهی و سایر آبزیان، طرح های دامداری و دامپروری و اجرای سیستم نوین آبیاری همچنین بسترسازی برای تامین نهاده ها با تاکید به برخورداری از فناوری های دانش بنیان، از جمله طرح هایی است که با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تقویت خواهد شد.
در این تفاهم نامه ایجاد زمینه همکاری با شرکت های بین الملی فعال در حوزه تولید، صنعت، تجارت و کسب و کارهای کشاورزی در بحث بازاریابی و فروش محصولات مددجویان مورد تعهد جهاد کشاورزی قرار گرفت.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.