تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 24137

همکاری همه نهادها شرط لازم برای تحقق دولت الکترونیک

همکاری همه نهادها شرط لازم برای تحقق دولت الکترونیک

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در جلسه محوری شهرستان های غرب استان به میزبانی شهرستان تیران و کرون با اعلام این مطلب گفت : ایجاد زیرساختهای مخابراتی به عنوان بستر تحقق دولت الکترونیک،همکاری و همدلی همه نهادهای شهری و روستایی را می طلبد. به گزارش دنیای اسرار،اسماعیل قربانی در این جلسه که روز سه شنبه ۹۹/۱۱/۲۸

Print Friendly, PDF & Email


مدیر مخابرات منطقه اصفهان در جلسه محوری شهرستان های غرب استان به میزبانی شهرستان تیران و کرون با اعلام این مطلب گفت : ایجاد زیرساختهای مخابراتی به عنوان بستر تحقق دولت الکترونیک،همکاری و همدلی همه نهادهای شهری و روستایی را می طلبد.

به گزارش دنیای اسرار،اسماعیل قربانی در این جلسه که روز سه شنبه ۹۹/۱۱/۲۸ با حضور فرماندار شهرستان تیران و کرون و جمعی از معاونین و مدیران مخابراتی برگزار شد؛با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیرساختهای مخابراتی در شهرستان ها،اظهار کرد : با تلاش همکاران ما در مخابرات منطقه اصفهان تا کنون اقدامات بسیار چشمگیری در حوزه ثابت و سیار در سطح شهرستان های استان صورت گرفته که اجرای فاز ۸ تلفن همراه اپراتور همراه اول، یکی از مصادیق توسعه های اخیر است.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی این شهرستان ارائه شد و حضار به بحث و تبادل نظر درباره مشکلات پیش روی این شهرستان در حوزه مخابرات پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.