تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 10103

هواپیمای فرانسوی، اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد

هواپیمای فرانسوی، اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد

هواپیمای فرانسوی، اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ایرفرانس پس از رفع نقص، ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد روز پنجشنبه اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایرنا، هواپیمای فرانسوی با ۲۶۷ مسافر ساعت ۱۹ و

Print Friendly, PDF & Email

هواپیمای فرانسوی، اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ایرفرانس پس از رفع نقص، ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد روز پنجشنبه اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایرنا، هواپیمای فرانسوی با ۲۶۷ مسافر ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه روز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود اضطراری کرد.
منصور شیشه فروش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه مسائل و خدمات ایمنی و رفاهی برای این هواپیما و مسافران آن در مدت زمانی که در فرودگاه اصفهان مستقر بودند، فراهم و ارائه شد.
وی عملکرد سازمان هواپیمایی کشور و فرودگاه اصفهان را در ارائه خدمات به این هواپیما بسیار خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: فرودگاه اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار و به عنوان فرودگاهی ایمن، فرودگاه احتیاطی همه پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) است.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: این، نخستین مورد فرود اضطراری یک پرواز خارجی در سال جاری فرودگاه اصفهان بود اما در فروردین امسال نیز موارد فرود اضطراری پروازهای داخلی بدلیل نا مساعد بودن شرایط آب و هوایی را در این فرودگاه داشتیم.
پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF218 روز چهارشنبه به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی اصفهان فرود اضطراری کرد و همه سرنشینان آن سالم و داخل هواپیما مستقر بودند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از ۶۰ درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.
همچنین فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های تهران و ۱۰ استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.