تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 31311

هوای اصفهان در وضعیت سالم است/ کیفیت هوای اصفهان ۷۲

هوای اصفهان در وضعیت سالم است/ کیفیت هوای اصفهان ۷۲

کیفیت هوای اصفهان امروز بیستم دی ماه با شاخص کیفی ۷۲ درشرایط سالم ثبت شده است. به گزارش  دنیای اسرار: وضعیت کیفی هوا در در خیابان احمدآباد با ۷۵ و استانداری با ۷۲ در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه رودکی با ۴۶ AQI در وضعیت سبز و پاک ثبت شد. در حال حاضر شاخص

Print Friendly, PDF & Email

کیفیت هوای اصفهان امروز بیستم دی ماه با شاخص کیفی ۷۲ درشرایط سالم ثبت شده است.

به گزارش  دنیای اسرار: وضعیت کیفی هوا در در خیابان احمدآباد با ۷۵ و استانداری با ۷۲ در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه رودکی با ۴۶ AQI در وضعیت سبز و پاک ثبت شد.

در حال حاضر شاخص کیفی هوا همچنین در بلوار کاوه با ۸۸، رهنان با ۸۱، میدان باهنر با ۷۹، میدان فیض با ۷۸، دانشگاه صنعتی با ۷۷، میدان انقلاب و محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۷۴، فرشادی با ۷۰ و میرزا طاهر با ۵۲ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول گزارش شده است.

امروز شاخص هوای شاهین شهر با ۶۰ AQI در وضعیت قابل قبول بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله منطقه صنعتی سجزی، مبارکه خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

همچنان ایستگاه‌های پروین، بزرگراه خرازی، جی، باغ غدیر و خواجو قطع است.

 شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.