تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۵۷
کد خبر : 2424

هوای اصفهان در وضعیت پاک ثبت شد/شاخص کیفی ۴۸

هوای اصفهان در وضعیت پاک ثبت شد/شاخص کیفی ۴۸

پایگاه خبری دنیای اسرار اصفهان – رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر هوای اصفهان با میانگین شاخص کیفی ۴۸ در وضعیت پاک ثبت شد. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:بابک صادقیان اظهار داشت:‌ در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر هوای اصفهان با

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

اصفهان – رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر هوای اصفهان با میانگین شاخص کیفی ۴۸ در وضعیت پاک ثبت شد.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:بابک صادقیان اظهار داشت:‌ در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر هوای اصفهان با میانگین شاخص کیفی ۴۸ در وضعیت پاک ثبت شد.

وی با بیان اینکه هوای اصفهان در تمام ایستگاه های سنجش آلودگی در وضعیت سالم و پاک ثبت شده است، افزود: شاخص کیفی آلودگی در بزرگراه خرازی با ۵۳، خیابان پروین با ۷۲، خیابان دانشگاه ۵۴ در وضعیت سالم ثبت شده است و در احمدآباد با ۲۳، چهارباغ خواجو ۴۹ و استانداری ۳۹ در وضعیت پاک گزارش شد.

رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با اشاره به کیفیت هوا در شهرستان‌های استان اصفهان نیز گفت: کیفیت هوا در خمینی شهر با شاخص کیفی ۶۹، شاهین شهر ۵۲، مبارکه ۸۴، سجزی ۵۷ و نجف‌آباد ۸۰ در وضعیت سالم ثبت شد.

ثبت ۹ روز هوای پاک درفروردین ماه

وی اضافه کرد: به طور کلی از ابتدای فروردین ماه تاکنون در شهر اصفهان، ۹ روز هوای پاک، ۲۰ روز سالم و یک روز ناسالم برای گروه های حساس به ثبت رسیده است.

گفتنی است شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.