تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 7067

هوای مردم خوراسگان را داشته باشید.

هوای مردم خوراسگان را داشته باشید.

هوای مردم خوراسگان را داشته باشید. دنیای اسرار:شیرین طغیانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گفت: هر کاری بکنیم نمی‌توانیم خوراسگان را به منطقه ۱۵ تغییر نام دهیم زیرا اینجا برای ما هویت دارد و دوست داریم بگوییم اینجا خوراسگان است.رییس کمیسیون عمران، شورای اسلامی اصفهان خطاب به شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر گفت: به

Print Friendly, PDF & Email

هوای مردم خوراسگان را داشته باشید.

دنیای اسرار:شیرین طغیانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گفت: هر کاری بکنیم نمی‌توانیم خوراسگان را به منطقه ۱۵ تغییر نام دهیم زیرا اینجا برای ما هویت دارد و دوست داریم بگوییم اینجا خوراسگان است.
رییس کمیسیون عمران، شورای اسلامی اصفهان خطاب به شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر گفت: به عنوان شهروند این منطقه مایل هستم به وضعیت منطقه اشاره‌ای داشته باشم، منطقه‌ای که کمتر از یک دهه از الحاق آن به اصفهان گذشته و من در نخستین دوره شورای شهر خوراسگان، عضو شورا بودم؛ الحاق خوراسگان با فراز و نشیب‌های فراوانی انجام شد؛ مردم منطقه خوراسگان انتظار داشتند بعد از الحاق اتفاقات زیادی رقم بخورد، اما اتفاق خاصی در این منطقه نیفتاد.
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفم که به خاطر افتتاح سینما در شرق اصفهان این‌گونه پایکوبی می‌کنیم در حالی که استحقاق مردم این منطقه بیش از این بوده است. البته با تمام کاستی‌ها، این بی‌انصافی است که نگوییم اگر همراهی اعضای شورا و توجه ویژه شهردار نبود ، اتفاقات فرهنگی عمرانی که در بودجه ۹۷ و ۹۸ بوده محقق نمی‌شد.
طغیانی با ابراز خرسندی از اینکه تا چند روز آینده پروژه بزرگ دیگری در منطقه ۱۵ رقم می خورد گفت: بودجه ای حدود ۹۰ میلیارد تومان برای این پروژه در این منطقه اختصاص یافته که در تاریخ بی سابقه است و اگر توجه شورا و شهردار نبود پروژه جای دیگری از استان اجرا می‌شد.
و در پایان گفت: از شهردار منطقه می‌خواهم هوای مردم نجیب و طبع بالای خوراسگان را داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.