تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 32653

هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم

هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم

معاون استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با مدیران رسانه‌های استان: هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم و ارتباط مستمر با اهالی رسانه را به نفع مردم می دانیم با همین رویکرد همه مسئولان را مکلف کردیم تا پاسخگوی اهالی

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با مدیران رسانه‌های استان: هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم و ارتباط مستمر با اهالی رسانه را به نفع مردم می دانیم با همین رویکرد همه مسئولان را مکلف کردیم تا پاسخگوی اهالی رسانه باشند

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست صمیمانه با مدیران رسانه های استان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: شورای اطلاع رسانی استان، شورای سیاستگذار است.

وی ادامه داد: طبق مصوبات صریح این شورا، مسئولان بایستی پاسخگوی اهالی رسانه باشند. در این راستا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کردیم تا به بهترین نحو خود را ملزم به پاسخگویی به اهالی رسانه های رسمی و دارای مجوز، بدانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: همچنین در شورای اداری استان به صراحت اعلام کردیم که مدیران دستگاه های اجرایی استان خود را در برابر رسانه ها پاسخگو بدانند.

جان‌نثاری افزود: در راستای پیگیری مطالبات اهالی رسانه همچنین اعلام کردیم هر دستگاهی که پاسخگو نبود به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان معرفی شود. در این خصوص چند مورد از سوی اهالی رسانه معرفی و با جدیت با مدیران خاطی برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: جز این چند مورد که به شورا اطلاع رسانی معرفی شد مورد دیگری مبنی بر عدم پاسخگویی دستگاه ها دریافت نکردیم لذا از اهالی رسانه درخواست می کنیم اینگونه موارد را به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی اعلام کنند.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه هدف این است که در مباحث رسانه با صراحت سخن بگوییم، گفت: یکی دیگر از مواردی که در شورای اطلاع رسانی استان دنبال کردیم این بود که جز مواردی که شورای تامین استان احصا می کند بازگو کردن سایر مطالب برای اصحاب رسانه های رسمی و دارای مجوز، بلامانع است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: در این مورد نیز اگر به صورت مصداقی اهالی رسانه با موردی برخورد کرده اند که مدیر دستگاه خلاف این رویه رفتار می کند حتما به دبیرخانه اعلام کنند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خبرنگار بایستی درد مردم را بیان کند، اظهار کرد: صراحتا از رسانه ها درخواست می کنیم که زبان گویای مردم برای بیان مشکلات باشد.

جان‌نثاری تصریح کرد: هیچ ابایی از مواجهه با رسانه نداریم و ارتباط مستمر با اهالی رسانه را به نفع مردم می دانیم با همین رویکرد همه مسئولان را مکلف کردیم تا پاسخگوی اهالی رسانه باشند و با جدیت این روند را دنبال می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: در این راستا و در سال جدید نیز جلسات شورای اطلاع رسانی استان را با حضور پررنگ اهالی رسانه برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما مدافعان اهالی رسانه نیز هستیم لذا خود را ملزم می دانیم تا اگر مسئولی با دلایل واهی با اهالی رسانه همکاری نکرد با جدیت ورود کرده و ضمن بررسی این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

جان‌نثاری خطاب به مدیران رسانه های استان، گفت: اهالی رسانه نیز به ما مشورت دهند تا برای غنای رسانه ای استان چه رویکردی را در پیش بگیریم از طرفی صاحب نظران علمی و متخصص در حوزه رسانه را به ما معرفی کنید تا در جلسات و تصمیم گیری ها از نقطه نظرات آنها استفاده کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.