تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 5986

واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

در راستای ساماندهی مشاغل شهری؛ واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری واحدهای کارگاهی امیرکبیر و قصر صنعت به متقاضیان انجام شده است. دنیای اسرار–به نقل ازایمنا:محمد مجیری

Print Friendly, PDF & Email

در راستای ساماندهی مشاغل شهری؛

واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری واحدهای کارگاهی امیرکبیر و قصر صنعت به متقاضیان انجام شده است.

دنیای اسراربه نقل ازایمنا:محمد مجیری در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای مناسب برای استفاده تولیدکنندگان و صنعت‌گران؛ واحدهای کارگاهی، فروشگاهی، سوله و دفتر کار در شهرک‌ کارگاهی امیرکبیر و مجموعه کارگاهی قصر صنعت به سرمایه‌گذاران در حوزه تولید و توسعه صنعت واگذار می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب به امکانات برای استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدمات جانبی صنعتی مناسب است، تصریح کرد: با فعالیت و توسعه این کارگاه‌ها زمینه توسعه و ساماندهی صنوف تولیدی در شهر و بهبود محیط‌زیست کلان‌شهر اصفهان فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: در راستای کمک به تولیدکنندگان و حمایت از این بخش شرایط ویژه‌ای به منظور سهولت هرچه بیشتر تولیدکنندگان برای واگذاری این مجموعه ها در نظر گرفته شده است.

مجیری خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان می‌توانند جهت اطلاع از این شرایط به دفتر مرکزی سازمان واقع در کنار گذر غربی اتوبان شهید صیاد شیرازی، حدفاصل چهار راه پیروزی و خیابان رکن الدوله نبش کوچه ۳۶ مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.