تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
کد خبر : 16423

ورود موتورسیکلت به بازار بزرگ اصفهان ممنوع شد

ورود موتورسیکلت به بازار بزرگ اصفهان ممنوع شد

ورود موتورسیکلت به بازار بزرگ اصفهان ممنوع شد فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان: طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ اصفهان می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر بازارهای کشور باشد. به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های حیات اجتماعی نظم اجتماعی است گفت: نظم اجتماعی در محیط‌های کسب و کار و

Print Friendly, PDF & Email

ورود موتورسیکلت به بازار بزرگ اصفهان ممنوع شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان: طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ اصفهان می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر بازارهای کشور باشد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های حیات اجتماعی نظم اجتماعی است گفت: نظم اجتماعی در محیط‌های کسب و کار و داد و ستد باید رعایت شود.
وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های بسیار دقیق و منسجم و تعامل و هماهنگی با هیات امنای بازار بزرگ اصفهان و شهرداری منطقه ۳ طرح انتظام بخشی به این بازار شروع شده است اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش و ارتقای احساس امنیت و فراهم کردن محیطی آرام برای داد و ستد است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه افزود: ایجاد آرامش در بازار و همچنین جلوگیری از آلودگی محیطی و صوتی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
وی با بیان اینکه در گام اول طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ، ورود موتورسیکلت به بازار نظام‌مند شده تصریح کرد: ورود موتورسیکلت به بازار تحت برنامه مشخصی انجام می‌شود.
به گفته سردار معصوم بیگی انتظام بخشی و افزایش نظم در محیط بازار با حضور فعال‌تر و موثرتر نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت فروشندگان، مراجعه کنندگان و گردشگران خارجی خواهد شد.
وی افزایش نظم اجتماعی در بازار را نشان دهنده فرهنگ بالای مردم اصفهان دانست و افزود: این طرح می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر بازارهای کشور نیز باشد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان محدوده اجرای این طرح را میدان حضرت امام خمینی (ره) عنوان و تشریح کرد: ورود موتور سیکلت به این منطقه ممنوع است و نیروی انتظامی این امر را با اعمال مقررات اجرا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در دیگر ورودی‌های بازار نیز که امکان تردد موتورسیکلت وجود دارد نیروی انتظامی مستقر خواهد شد و از تردد موتورسیکلت جلوگیری می‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به حمایت کسبه بازار از این طرح اشاره و تاکید کرد: فقط در زمان‌هایی که اعلام خواهد شد ورود موتورسیکلت به بازار جهت انجام کارهای ضروری امکان پذیر خواهد بود.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه بازار محل ورود موتورسیکلت‌ها نیست افزود: طرح انتظام بخشی به بازار دارای گام‌های متعددی است که شامل ممنوعیت ورود موتور سیکلت، رفع سد معبر، ارتقای ایمنی و کنترل انتظامی و امنیتی بازار است.
وی در خصوص نقش میراث فرهنگی در این طرح گفت: میراث‌فرهنگی باید خود پیشگام و پیش‌قدم در این طرح باشد و این سازمان حتما از این طرح استقبال می‌کند و پیامدهای انتظام بخشی به بازار در حقیقت باعث حفظ میراث فرهنگی خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ اصفهان با این جامعیت و شکل برای اولین بار اجرا شده تشریح کرد: برای کسانی که در بازار فعالیت دارند و دارای موتور سیکلت هستند سه پارکینگ در اطراف بازار پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: اجرای طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ اصفهان به نفع همه فعالین در این بازار است و باید منافع عام جامعه را بر منافع خاص ترجیح دهیم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.