تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 18494

وزیر ارتباطات خبر داد: اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات خبر داد: اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش دنیای اسرار:زیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعاتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:زیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعاتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که با افتتاح ۱۳۱۲ سایت، ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات پیوسته است. متن پست وی به این شرح است:

“بیش از هزار روستای دیگر تا شنبه از طریق ایرانسل به شبکه‌ی ملی اطلاعات متصل خواهند شد. این‌ بار استان‌های کردستان، خراسان رضوی، فارس و هرمزگان سهم بیشتری دارند. همه در تلاشیم تا با شروع مجدد فصل تحصیل، عدالت آموزش مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان، هرچه بیشتر محقق گردد.”

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.