تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 12636

وزیر امور اقتصادی و دارایی: همیاری مردم و مسئولان اقتصاد را به ثبات نسبی رسانده است

وزیر امور اقتصادی و دارایی: همیاری مردم و مسئولان اقتصاد را به ثبات نسبی رسانده است

وزیر امور اقتصادی و دارایی: همیاری مردم و مسئولان اقتصاد را به ثبات نسبی رسانده است وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شرایط اقتصادی کشور با کمک مردم، فعالان بخش خصوصی و نظام مدیریت اجرایی کشور به مرحله ای از ثبات نسبی رسیده است. به گزارش  دنیای اسرار، فرهاد دژپسند در هفتاد و هشتمین جلسه

Print Friendly, PDF & Email
وزیر امور اقتصادی و دارایی: همیاری مردم و مسئولان اقتصاد را به ثبات نسبی رسانده است
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شرایط اقتصادی کشور با کمک مردم، فعالان بخش خصوصی و نظام مدیریت اجرایی کشور به مرحله ای از ثبات نسبی رسیده است.
به گزارش  دنیای اسرار، فرهاد دژپسند در هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: متناسب با محدودیت ها، مزاحمت ها و پیچیدگی های موجود می توان گفت که شرایط امروز اقتصادی کشور مقبول است. وی ادامه داد: دشمنان در پنج ماهه گذشته بدترین نوع شیطنت ها از جمله جنگ اقتصادی علیه کشور ما بکار گرفتند اما این فشارها و تحریم ها که می توانست در شرایط دیگر تاثیرات شکننده ای بر اقتصاد ما بگذارد با همکاری و همدلی و همراهی مردم، بخش خصوصی و سایر دستگاه ها به خوبی مدیریت شد و تحریم ها تاثیر چندانی بر اقتصاد ما نگذاشت. وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: مردم در این شرایط حساس اقتصادی، نجیبانه از حقوق به حق و قانونی خود گذشتند و بخش خصوصی هم با ورود به وسط میدان در نقش خوبی ایفای نقش کرد. دژپسند اضافه کرد: برای حفاظت و دفاع از هویت و استقلال کشور راه طولانی و درازی در پیش رو داریم و همانند دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله باید ثابت کنیم که می توانیم و در مقابل همه مسائل، سختی ها و مشکلات ایستادگی و مقاومت کنیم. وی ادامه داد: با قابلیت ها و پتانسیل های موجود در کشور و مردم دستیابی به این اهداف والا چندان دور از دسترس و دشوار نیست. وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: امروز همکاری و همدلی بی نظیری در کشور و استانهای مختلف بوجود آمده و این همکاری، دیوار چدنی بسیار محکمی در مقابل نفوذ دشمنان ایجاد کرده است. وی اضافه کرد: باید با همکاری، اتحاد و همدلی، تقاضا برای استفاده از کالاهای داخلی را با تلطیف و کاهش قیمت ها بیشتر کنیم و صادرات را افزایش دهیم و بذر امید را در سراسر کشور بپاشیم. به گفته دژپسند ملت ایران با برخورداری از وحدت، همدلی و همکاری بالای خود نیازی به داشتن بمب اتمی ندارند. وی خاطرنشان کرد: جامعه ایرانی از تمام شاخصه های عقل و علم خوبی برخوردارند، باید عزم و عمل را نیز به این شاخصه ها اضافه کنیم. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با همکاری، همدلی و هم افزایی می توانیم به مراتبی دست پیدا کنیم که دیگران هم اذعان کنند با ایران و ایرانی نمی توان طرف شد.   هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی روز پنجشنبه با حضور وزیر اقتصاد، معاونان، صاحب نظران و فعالان اقتصادی استان با موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان اصفهان در حوزه گمرک و مالیات در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.