تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 5385

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت بشرویه بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت بشرویه بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت بشرویه بازدید کرد   وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در سفر به استان خراسان جنوبی از بیمارستان در حال ساخت شهرستان بشرویه بازدید کرد. دنیای اسرار -بیرجند:سید حسن قاضی زاده هاشمی با هیات همراه و فرماندار بشرویه روند ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه را از

Print Friendly, PDF & Email

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت بشرویه بازدید کرد


  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در سفر به استان خراسان جنوبی از بیمارستان در حال ساخت شهرستان بشرویه بازدید کرد.

دنیای اسرار -بیرجند:سید حسن قاضی زاده هاشمی با هیات همراه و فرماندار بشرویه روند ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان بشرویه در این بازدید گفت: اجرای این طرح سال ۱۳۹۰ شروع شد و تاکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
علی حسینی نژاد علت تکمیل نشدن آن را تعریف ۷۰۰ متر اضافه بنا به نقشه اولیه شامل بخش های جدید دانست و افزود: این میزان می بایست در ردیف اعتباری بودجه پیش بینی اعتبار می شد و با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی برای برقراری ردیف اعتباری آن تلاش خواهیم کرد.
وی گفت: اورژانس از اهمیت بیشتری برخوردار است و حتی برای ما مهمتر از بیمارستان جدید است لذا درصدد هستیم تا آن را هرچه سریعتر تکمیل کنیم.
رئیس شبکه بهداشت بشرویه اظهار داشت: برای تکمیل اورژانس منابع مالی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان موجود است و علت تاخیر، مشکلات پیمانکار بوده است.
وی گفت: در حال حاضر کارهای اداری در حال انجام است تا پیمانکار جدید معرفی شود یا از طریق امانی دانشگاه ادامه کار را تکمیل کند.
بیمارستان شفا بشرویه نیز از سال ۱۳۷۴ توسط هیات امنای مردمی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع و زیربنای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز و تا مرحله سفت کاری توسط هیات امنای مردمی انجام شده است.
سپس تکمیل و تجهیز نسبی آن توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس انجام و در مهرماه ۱۳۸۱ راه اندازی شد.
به مرور زمان عملیات تجهیز آن مقداری از طریق اعتبارات دولتی و به میزان بیشتر از محل خودیاری و کمکهای مردمی انجام شد ولی به دلیل فضای کوچک و غیراستاندارد بیمارستان شفا، ساخت بیمارستان جدید شهرستان بشرویه پیشنهاد و تصویب شد.
مرکز شهرستان بشرویه در شمال خراسان جنوبی و ۳۰۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (چهارم آذر) در هشتمین سفرش به خراسان جنوبی برای حضور در جمع کاروان خیریه نورآوران سلامت و انجام اعمال جراحی چشم تعدادی از ساکنان مناطق روستایی و محروم این استان به شهرستان بشرویه سفر کرد.
بنیاد خیریه نورآوران سلامت در سومین سفر خود به خراسان جنوبی از هفتم مهرماه امسال در روستای رقه شهرستان بشرویه مستقر شد و در این مدت سه هزار و ۶۲۳ ویزیت رایگان چشم در شهرستان های بشرویه و طبس این استان انجام شده است.
قاضی زاده هاشمی شهریور امسال در هفتمین سفر خود به خراسان جنوبی ۱۵ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی را در این استان افتتاح کرد.
استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.