تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر : 15783

وفاق ملی و نشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند

وفاق ملی و نشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند

وفاق ملی ونشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند استاندار اصفهان عنوان کرد: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهداف متعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هرچیز نیازمند ایجاد ساختاری مشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در

Print Friendly, PDF & Email

وفاق ملی ونشاط اجتماعی جامعه را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند

استاندار اصفهان عنوان کرد: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهداف متعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هرچیز نیازمند ایجاد ساختاری مشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه مسائل اجتماعی هستیم.

به گزارش دنیای اسرار، دکتر عباس رضایی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده که با حضور معاون امور آسیب ها و مسایل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط و صاحب نظران و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: بهبود رتبه استان اصفهان در حوزه مشارکت و سرمایه های اجتماعی باعث خرسندی است اما باید در خصوص مسائل اجتماعی استان ریشه یابی عمیق و کارشناسی کرد چراکه این مسائل از یکدیگر جدا نمی شوند.

استانداراصفهان عنوان کرد: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهدافمتعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هرچیز نیازمند ایجاد ساختاریمشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه مسائل اجتماعی هستیم.

وی افزود: زیرساخت های خوبی در بین مردم متدین و متعهد استان وجود دارد که می توان با تکیه بر اخلاق و ایمان از آنها در جهت حل معضلات اجتماعی با نگرشی واحد بهره ببریم.

رضایی با اشاره به ارائه طرح جامع سلامت اجتماعی و نقش و جایگاه هنر در مسائل اجتناعی تاکید کرد تاکید کرد: باید تعریف مشخصی از هنر و هنرمند در استان اصفهان ارائه شود.

وی تولید محصولات فرهنگی فاخر و بازی های متنوع و متناسب با گروه های مختلف سنی را گمشده فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: فضاهای بسیاری همچون مدارس و مطب پزشکان برای کار فرهنگی وجود دارد چراکه مردم ساعاتی را به انتظار در آنجا سپری می کنند و در این مدت می توان با ارائه کتاب و دیگر محصولات فرهنگی، گام های مثبتی در جهت ارتقای سرمایه های اجتماعی برداشت.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: درحال حاضر چهار دفتر تسهیل گری در اصفهان فعالیت دارند و مراکز دیگری نیز به زودی افتتاح می شوند تا آسیب های اجتماعی در نقاط مختلف استان بیش از گذشته کاهش پیدا کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.