تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۴۶
کد خبر : 10200

َهمه روزه جلسات تفسیر و نهج البلاغه خوانی در امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک برپا است

َهمه روزه جلسات تفسیر و نهج البلاغه خوانی در امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک برپا است

َهمه روزه جلسات تفسیرو نهج البلاغه خوانی در امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک برپا است رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی همه روزه جلسات تفسیر و نهج البلاغه خوانی در امامزاده سید داود(ع)خور و بیابانک برپا است. به

Print Friendly, PDF & Email

َهمه روزه جلسات تفسیرو نهج البلاغه خوانی در امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک برپا است

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی همه روزه جلسات تفسیر و نهج البلاغه خوانی در امامزاده سید داود(ع)خور و بیابانک برپا است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مجتبی بابایی اظهار داشت: در راستای نشر نشر معارف اهل بیت(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی همراه با برنامه های متنوع در جوار حرم مطهر امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: در قالب این طرح همه روزه پس از اقامه نماز ظهر و عصر آیین جزء خوانی قران کریم برپا می شود و پس از این آیین معنوی نیز جلسات تفسیر و نهج البلاغه خوانی با حضور خیل عظیم مردم مومن و ولایتمدار در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: آستان مقدس امامزاده سید داود (علیه السلام) در شهرستان خوروبیابانک، بخش مرکزی، شهر خور، میدان امام خمینی واقع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.