تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 29754

پاداش چشمگیر برای مشترکین کم مصرف

پاداش چشمگیر برای مشترکین کم مصرف

پنج برابر صرفه جویی برق دریافت پاداش قابل توجه از صنعت برق پاداش چشمگیر برای مشترکین کم مصرف به گزارش دنیای اسرار:مصرف برق در فصول گرم سال افزایش چشمگیری دارد در حالی که در سایر ایام سال با مازاد تولید مواجه است در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش تولید برای تأمین مازاد مصرف در فصول گرم

Print Friendly, PDF & Email

پنج برابر صرفه جویی برق دریافت پاداش قابل توجه از صنعت برق
پاداش چشمگیر برای مشترکین کم مصرف
به گزارش دنیای اسرار:مصرف برق در فصول گرم سال افزایش چشمگیری دارد در حالی که در سایر ایام سال با مازاد تولید مواجه است در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش تولید برای تأمین مازاد مصرف در فصول گرم سال چندان به صرفه نیست. این هزینه به ازای هر یک هزار مگاوات ۱۰ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. در بسیاری از کشورها تلاش می‌شود تا با استفاده از شیوه‌های مدیریت مصرف، میزان مصرف و تولید در این زمان برابر شود.

در همین راستا سیاست‌های متفاوتی از جمله تغییر ساعات کار ادارات، پرداخت پاداش و تنبیه متخلفان توسط شرکت‌های توزیع برق طراحی و اجرا می‌شود که می‌تواند کمک شایانی به کاهش مصرف برق در تابستان داشته باشد.و یکی دیگر از روشهای مدیریت مصرف برق پاداش به مشترکینی است که پنج برابر صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند و برای اطلاعات بیشتر مشترکین با کلیک # برق –من می توانند از پاداش های خوبی برخوردار شوند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.