تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۶
کد خبر : 29561

پاسخگویی مستقیم به مطالبات دانشگاهیان در سفر رییس جمهور به استان اصفهان

پاسخگویی مستقیم به مطالبات دانشگاهیان در سفر رییس جمهور به استان اصفهان

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سفرهای استانی ریاست جمهوری در دانشگاه اصفهان مستقر شد و به مطالبات اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان پاسخ گفت. به گزارش دنیای اسرار، دکتر علی اصغر طیبی رییس گروه ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سفرهای استانی ریاست جمهوری در دانشگاه اصفهان مستقر شد و به مطالبات اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان پاسخ گفت.
به گزارش دنیای اسرار، دکتر علی اصغر طیبی رییس گروه ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و همچنین نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سفرهای استانی اظهار داشت: در راستای تسریع و تسهیل به بحث پاسخگویی به مطالبات همکاران عزیز در حوزه دانشگاهی، میز ارتباطات مردمی در دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه معین استان مستقر شده است.
رییس گروه ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تصریح نمود: از ساعت ۸ صبح روز چهاشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱به اتفاق دکتر شمسی پور مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و مدیرکل حوزه وزارت و نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت در دانشگاه اصفهان حضور داریم.
وی افزود: عمده موضوعاتی که با آن مواجه شدیم در حوزه کارکنان دانشگاه بوده که موارد مطروحه بعد از این که توسط متقاضیان در فرم درخواست مرقوم و نمایندگان وزارت علوم پاراف نمودند، در سامانه سامد ثبت و بعد از آن توسط مدیر کل بازرسی وزارت علوم به مدیران مربوطه، ارجاع و مراحل پی گیری آن نیز به صورت سامانه ای انجام می شود.
دکتر طیبی در ادامه اظهار داشت: بیشتر موضوعاتی که تاکنون با آن مواجه بودیم، بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و قراردادی به پیمانی و رسمی بود.
وی در ادامه افزود: تبدیل وضعیت ها مستلزم داشتن قوانین است و از آنجایی که قانون دستگاه های اجرایی را مکلف نموده که بیش از ۱۰ درصد پست های سازمانی نمی توانند قراردادی باشند، بنابراین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی به واسطه سقفی که در دستگاه های اجرایی هست امکان پذیر نیست، مگر این که رعایت سقف ایجاد شود و ما بتوانیم نیروی جدید جذب کنیم. از طرفی دیگر، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی مستلزم مجوزهای قانونی از سازمان اداری و استخدامی کشور است.
نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سفرهای استانی تصریح نمود: اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس به دنبال مصوبه ای است که به صورت قانونی این موضوع را حل و فصل نماید.
دکتر طیبی اضافه کرد: جذب اعضای هیات علمی بسیار حائز اهمیت است و باید از طریق سامانه جذب اعضای هیات علمی در زمانی که مرکز جذب فراخوان می کنند، ثبت نام کنند تا فرایند شکل بگیرد در غیر این صورت راهی برای جذب این عزیزان وجود ندارد و فقط می توانند در قالب مدرسین حق التدریس فعالیت داشته باشند.
گفتنی است: همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در محل معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی این دانشگاه مستقر و جامعه دانشگاهی و دیگر اقشار مرتبط می توانند برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به محل مذکور مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.