تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 6214

پانزدهمین بازار روز کوثر در منطقه شش شهرداری اصفهان در دست احداث است

پانزدهمین بازار روز کوثر در منطقه  شش شهرداری اصفهان در دست احداث است

پانزدهمین بازار روز کوثر در منطقه  شش شهرداری اصفهان در دست احداث است دنیای اسرار:طی چند سال گذشته شهرداری اصفهان با ایجاد بازارهای روز به منظور عرضه و فروش انواع تولیدات کشاورزی(میوه وتره بار) فراورده های لبنی، پروتئین و سایر نیازهای ضروری مردم در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با اعمال برخی تغییرات

Print Friendly, PDF & Email

پانزدهمین بازار روز کوثر در منطقه  شش شهرداری اصفهان در دست احداث است

دنیای اسرار:طی چند سال گذشته شهرداری اصفهان با ایجاد بازارهای روز به منظور عرضه و فروش انواع تولیدات کشاورزی(میوه وتره بار) فراورده های لبنی، پروتئین و سایر نیازهای ضروری مردم در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با اعمال برخی تغییرات در شیوه ارایه بازار های روز به سبک فروشگاه های زنجیر ه ایی اقدام جدیدی را در ارایه خدمات و افزایش رضایتمندی در شهروندان آغاز کرده است. در این راستا بازارهای روز کوثر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان برای رفاه حال همشهری های عزیز احداث شده است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان اعلام کرد: پانزدهمین بازار روز کوثر واقع در شهرک شهید کشوری در دست احداث می باشد.
محمد مجیری با بیان اینکه با ساخت و  افتتاح این بازار در دست احداث، تعداد بازارهای روز به ۱۵ عدد می رسد، تاکید کرد: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‎شود و با توجه به اینکه بازارهای روز کالاها را بدون واسطه از تولیدکننده خریداری می‎کنند از این رو کالاها با قیمت مناسب عرضه شده و تمام مایحتاج عمومی و سبد کالاهای مورد نیاز خانواده ها را حداقل با ۵ تا ۴۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت درج شده در پشت جلد کالا  عرضه می کند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار روز کوثر ۱۵ در فضایی به مساحت          ۸۰۰۰مترمربع اجرایی شده است، افزود: بازارهای روز کوثر به منظور تامین رفاه شهروندان راه اندازی شده از این رو اقلام و کالاهای این بازارها با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود.
وی با اشاره به مشخصات این بازار در دست احداث گفت: بازار روز کوثر ۱۵ دارای  عرصه ای به مساحت ۵۰۰۰ متر بع و ۸۰۰۰ متر مربع ساخت می باشد که از این میزان ۳۰۰۰ متر مربع به فضای فروشگاهی و ۵۰۰۰ متر مربع به پارکینگ اختصاص دارد.
وی افزود: این بازار  شامل یک طبقه پارکینگ در زیر زمین و فضای فروشگاهی و انبار در طبقه همکف می باشد که با برآورد ۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در حال احداث می باشد و انشالله بزودی در اختیار شهروندان فهیم اصفهانی بخصوص اهالی محترم منطقه شش شهرداری اصفهان و ساکنین محترم شهرک شهید کشوری قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در بازارهای روز شهر اصفهان، عملکرد این بازارها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی  به صورت مداوم  توسط ناظران و همچنین بازرسان نامحسوس  مورد ارزیابی قرار می گیرد.
محمد مجیری افزود: توسعه مشاغل مختلف در شهر و بهبود نظام توزیع کالا و خدمات آن را به عنوان هدفی کلان می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است که بهبود شبکه توزیع کالا یکی از بازوهای محوری سیستم اقتصادی هر کشور محسوب می شود. مدیر عامل ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان اضافه کرد: این سازمان نظارت ویژه ای بر چگونگی نگهداری مواد‌ غذایی، مواد پروتئینی خام دامی نظیر گوشت، مرغ و ماهی و چگونگی رعایت موازین بهداشت محیط  و فردی و همچنین کیفیت کالاها دارد و از بروز هرگونه تخلف و تقلب در عرضه مواد خام دامی در سطح بازارهای تحت نظارت خود جلوگیری می کند.
محمد مجیری اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده است  و بازار روز کوثر ۱۵  مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار با ظریفیت ۲۰۰ خودرو می باشد.
مجیری اذعان داشت: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش می‎دهد و در مصرف سوخت و حامل‎های انرژی صرفه جویی می‎شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.