تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 5740

پاکبان پاکدست اصفهانی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

پاکبان پاکدست اصفهانی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

قهرمان های شهر پاکبانپاکدست اصفهانی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند  پاکبان پاکدست اصفهانی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را که حین کار پیدا کرده بود، به صاحبش بازگرداند. دنیای اسراربه نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل‌ شریف پور، یکی از پاکبانان شهر اصفهان بعد از اینکه یک چک ۱۵۰ میلیون تومانی

Print Friendly, PDF & Email

قهرمان های شهر

پاکبانپاکدست اصفهانی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند 

پاکبان پاکدست اصفهانی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را که حین کار پیدا کرده بود، به صاحبش بازگرداند.

دنیای اسراربه نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل‌ شریف پور، یکی از پاکبانان شهر اصفهان بعد از اینکه یک چک ۱۵۰ میلیون تومانی را حین کار پیدا کرد، با تلاش همکاران خود آن را به صاحبش بازگرداند.

او ۵ سال است که پاکبانی می کند و به گفته خودش از ساعت ٢٢ شب تا ۶ صبح سرکار است. 

این پاکبان در مورد این ماجرا می گوید: یک شب ساعت ١١ شب در خیابان شیخ مفید مشغول نظافتبودم که چک را در بلوار پیدا کردم. همان لحظه با مسئولم تماس گرفتم و داستان را تعریفکردم.

وی ادامه می دهد: صاحب چک از گم شدن چک خبری نداشت، حتی دو امضا هم پشت چک بود اما جز پول حلال چیزی سر سفره خانواده ام نبرده ام و به همین خاطر، چک را تحویل صاحبش دادم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان در این خصوص با بیان اینکه در حوزه معاونت خدمات شهری اخلاق و وجدان حاکم است و نیروهای پاک دست در این سازمان زیاد داریم، گفت: این افراد وظیفه سختی بر عهده دارند و در سرما و گرما و در ساعات مختلف از شبانه روز در حال فعالیت هستند.  

حسین امیری ادامه داد: این پاکبان علی رغم همه مشکلاتی که دارد، زمانی که چک را پیدا کرد آن را به صاحبش بازگرداند و حاضر نشد لقمه حرام به زندگی خود وارد کند.

وی بیان داشت: در حوزه خدمات شهری چهار هزار و ۵۰۰ کارگر در اصفهان، در حال فعالیت هستند که نیروهای متعهدی مانند آقای شریف پور بین آن ها کم نیستند.

معاون شهردار اصفهان در مراسمی از ابوالفضل شریف پور تقدیر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.