تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 33010

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در اصفهان

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد قدرت نمایی و مزاحمت برای شهروندان در یکی از محلات این شهرستان کرده بودند خبرداد.   سرهنگ”حسین بساطی “در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد قدرت نمایی و مزاحمت برای شهروندان در یکی از محلات این شهرستان کرده بودند خبرداد.

 

سرهنگ”حسین بساطی “در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش با بستن یکی از خیابان های شهر اقدام به قدرت نمایی، سلب آسایش و مزاحمت برای شهروندان کرده اند بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا بلافاصله اکیپ هایی از مأموران به محل مورد نظراعزام ولی پیش از حضور مأموران متهمان از محل متواری شده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با تلاش و اقدامات هوشمندانه مأموران، ۳ نفر از اراذل و اوباش در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.