تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۰۱
کد خبر : 2054

پایان نمونه برداری از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی

پایان نمونه برداری از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی

پایگاه خبری  دنیای اسرار -یاسوج: پایان نمونه برداری از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل کدگذاری، عکس‌برداری و نمونه برداری برای آزمایش‌های ژنتیک از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای «ای. تی. آر» یاسوج پایان یافت. دنیای اسرار به نقل ازایرنا:امروز امینی چهارشنبه شب در

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری  دنیای اسرار -یاسوج:

پایان نمونه برداری از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل کدگذاری، عکس‌برداری و نمونه برداری برای آزمایش‌های ژنتیک از نخستین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای «ای. تی. آر» یاسوج پایان یافت.

دنیای اسرار به نقل ازایرنا:امروز امینی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از انتقال پیکر جانباختگان به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، کار احراز هویت و تعیین علت مرگ شروع می شود.
وی بیان کرد: ۴۰ کارشناس ماهر پزشکی قانونی این استان کار احراز هویت پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای مسیر تهران -یاسوج را انجام می‌دهند.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله نخست نمونه گیری ژنتیک ۱۵ خانواده در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۹ خانواده از تهران، پنج خانواده از مازندران، یک خانواده از کرمانشاه، یک خانواده از لرستان، یک خانواده از اصفهان و یک خانواده از کرمان صورت گرفته است.
بقایای تعدادی از پیکرهای جان باختگان سانحه هوایی تهران یاسوج عصر امروز از سوی تکاوران هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر را جا به جا می‌کرد.
روز گذشته پس از ۴۸ ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان ‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.