تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 26248

پایداری ارتباطات مخابراتی در کاشان علی رغم قطعی برق

پایداری ارتباطات مخابراتی در کاشان علی رغم قطعی برق

به گزارش دنیای اسرار:با توسعه زیرساختهای فنی مخابراتی در مدیریت مخابرات شهرستان کاشان، ارتباطات مخابراتی در شرایط قطعی برق، پایدار شد.  به دنبال نصب تجهیزات جدید در مراکز شهید مطهری، شهرک ۲۲ بهمن و شهرک صنعتی امیرکبیر (جعفرآباد) و افزایش بار مصرفی سیستم های منصوبه و نیز در راستای جایگزینی باتری های قدیمی و فرسوده،

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسرار:با توسعه زیرساختهای فنی مخابراتی در مدیریت مخابرات شهرستان کاشان، ارتباطات مخابراتی در شرایط قطعی برق، پایدار شد.

 به دنبال نصب تجهیزات جدید در مراکز شهید مطهری، شهرک ۲۲ بهمن و شهرک صنعتی امیرکبیر (جعفرآباد) و افزایش بار مصرفی سیستم های منصوبه و نیز در راستای جایگزینی باتری های قدیمی و فرسوده، باتری های جدید با ظرفیت بالاتر در مراکز فوق الذکر با همکاری کارکنان اداره پشتیبانی تغذیه و نیروی معاونت شبکه نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت و بدین وسیله پایداری ارتباطات مخابراتی در شرایط قطع برق شهر تضمین گردید.


گفتنی است با تدابیر اندیشیده شده در مخابرات منطقه اصفهان، از ابتدای بروز شرایط قطعی برق در استان، با کمترین میزان قطعی و اختلال در شبکه مخابراتی استان روبرو بوده ایم که ماحصل تلاش شبانه روزی این عزیزان است.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.