تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کد خبر : 32202

پایش کیفیت آموزشی ۳۲۰هزار دانش آموز اصفهانی/ پایگاه‌های مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان یازدهم و دوازدهم برپا می‌شود

پایش کیفیت آموزشی ۳۲۰هزار دانش آموز اصفهانی/ پایگاه‌های مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان یازدهم و دوازدهم برپا می‌شود

  مدیرکل آموزش و پرورش: پایش کیفیت آموزشی ۳۲۰هزار دانش آموز اصفهانی/ پایگاه‌های مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان یازدهم و دوازدهم برپا می‌شود مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۲۱۸ هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول و ۱۰۲ هزار دانش آموز در دوره متوسطه دوم کیفیت سنجی میشوند و نتایج پس از

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل آموزش و پرورش:

پایش کیفیت آموزشی ۳۲۰هزار دانش آموز اصفهانی/ پایگاه‌های مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان یازدهم و دوازدهم برپا می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۲۱۸ هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول و ۱۰۲ هزار دانش آموز در دوره متوسطه دوم کیفیت سنجی میشوند و نتایج پس از تجزیه و تحلیل، به دانش آموزان و خانواده های آنها اطلاع داده میشود تا متوجه بشوند که در چه مواد درسی نیاز به تلاش بیشتربیی دارند و خرداد ماه با کیفیتی را پیش رو داشته باشیم.

 

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش صبح امروز و در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی اظهار داشت: امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر دانسته میشود و در سال‌های طول پس از انقلاب تاثیرات بسیار خوبی در حوزه تعلیم و تربیت و تربیت دینی داشته است.

 

وی بیان داشت: پس از اینکه وضعیت کرونا در جامعه ایجاد شد و افت تحصیلی اتفاق افتاد، تلاش بر این است تا بخشی از آن را جبران کنیم و یکی از راهکار های جبران این موضوع از سرگیری و ورود قوی به بحث پایش کیفیت آموزشی است.

 

ابراهی ابراز داشت: در هفته جاری ۲۱۸ هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول و در پایه های هفتم، هشتم و نهم، آزمون میدهند و کیفیت سنجی میشوند و نتایج پس از تجزیه و تحلیل، به دانش آموزان و خانواده های آنها اطلاع داده میشود تا متوجه بشوند که در چه مواد درسی نیاز به تلاش بیشتربیی دارند و خرداد ماه با کیفیتی را پیش رو داشته باشیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: ۱۰۲ هزار دانش آموز در دوره متوسطه دوم یعنی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم پاش میشوند و این حرکت بسیار بزرگی در راستای افزایش کیفیت آموزشی است.

 

وی با اشاره به اهمیت نمرات امتحانات نهایی با توجه به تغییر شیوه نامه ورود به دانشگاه اذعان داشت: یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت آموزشی، پایگاه های مطالعات نوروزی است؛ در نوروز حدود دو هفته دانش آموزان به دلیل عدم حضور در مدرسه تعطیل هستند و به همین دلیل برای دانش آموزان پایه یازدهم و دواردهم خصوص دوازدهم که آزمون سراسری را در پیش دارند، این پایگاه ها برنامه ریزی شده اند.

 

ابراهیمی گفت: پایگاه های مطالعاتی را با قوت و قدرت بیشتری خصوصا پس از دوران کرونا ایجاد کردیم و از دانش آموزان دعوت میکنیم در پایگاه ها حاضر شوند و از دبیران و مشاوارن بهره کافی را ببرند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری کار سوق ملی ژنتیک؛ دوره های قرآن و معارف، المپیاد ورزشی و کیفیت بخشی آموزشی در مدارس سمپاد خاطر نشان کرد: در همین هفته میزبان کارسوق ملی ژنتیک با حضور ۱۲۰ دانش آموز از ۹ استان بوده ایم که این کارسوق اثرات مطلوبی در حوزه پژوهش برای دانش آموزان در پی خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.