تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 9633

پرداخت خسارت شرکت های بیمه تا سقف ۹۰ میلیون ریال بدون نیاز به دریافت کروکی تصادف

پرداخت خسارت شرکت های بیمه تا سقف ۹۰ میلیون ریال بدون نیاز به دریافت کروکی تصادف

پرداخت خسارت شرکت های بیمه تا سقف ۹۰ میلیون ریال بدون نیاز به دریافت کروکی تصادف رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از پرداخت خسارت در تصادفات خسارتی تا سقف ۹۰ میلیون ریال بدون نیاز به دریافت کروکی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفت

Print Friendly, PDF & Email

پرداخت خسارت شرکت های بیمه تا سقف ۹۰ میلیون ریال بدون نیاز به دریافت کروکی تصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از پرداخت خسارت در تصادفات خسارتی تا سقف ۹۰ میلیون ریال بدون نیاز به دریافت کروکی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : شرکت های بیمه گر مکلف اند در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده، در زمان حادثه در تصاذفات خسارتی درارای بیمه نامه معتبر بوده و بین طرفین حادثه پس از مشخص شدن مقصر حادثه اختلافی وجود نداشته باشد، خسارت وارده را پرداخت کنند.

وی افزود: این قانون در مواردی است که خسارت وارده حداکثر تا سقف ۹۰ میلیون ریال باشد و نیازی به گزارش ماموران انتظامی یا همان کروکی نیست.

وی افزود: البته در مواردی مانند برخورد با خودرو نظامی و یا خودرو سنگین، تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل ، تصادف با شخصی که بیمه نامه و یا گواهینامه ندارد ، تصادف با غیر مقیم در شهر، عبور از چراغ قرمز علت تصادف باشد ، تصادف با شی ثابت ، تصادف شاخ به شاخ ، تصادف با موتور سیکلت ،بیمه نامه امسال با سال گذشته پیوسته نباشد ، تصادف در فاصله ۲۰روز بعد از صدور بیمه نامه حادثه شده باشد ،تصادف منجر به جرح و فوت باشد و تصادف ناشی از حرکت دنده عقب حتما نیاز به گزارش پلیس است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و هنگام وقوع تصادفات ضمن حفظ خونسردی با پلیس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.