تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 17899

پرداخت ۳ میلیارد تومان کمک هزینه معیشت ویژه به ایتام اصفهانی

پرداخت ۳ میلیارد تومان کمک هزینه معیشت ویژه به ایتام اصفهانی

کمیته امداد استان اصفهان با همکاری بنیاد مستضعفان بیش از ۲ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان کمک هزینه معیشت ویژه به حساب ایتام تحت حمایت واریز کرد. به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: پنج هزار و ۹۴۴ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت

Print Friendly, PDF & Email


کمیته امداد استان اصفهان با همکاری بنیاد مستضعفان بیش از ۲ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان کمک هزینه معیشت ویژه به حساب ایتام تحت حمایت واریز کرد.
به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: پنج هزار و ۹۴۴ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد از ۲ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان کمک هزینه معیشت ویژه که با همکاری بنیاد مستضعفان فراهم شده است، بهره مند شدند.
وی ادامه داد: این کمک هزینه با سرانه ۵۰۰ هزار تومان به طور مستقیم به حساب ایتام اصفهانی واریز شده است.
زارع ماه مبارک رمضان را فرصت بزرگ دستگیری و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین معرفی کرد و گفت: ۲۲ هزار و ۸۸۵ فرزند نیازمند یتیم و غیر یتیم تحت پوشش این نهاد هستند .
وی همچنین یادآور شد: ۵۰۰۰ نفر از این فرزندان کماکان فاقد حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین هستند که امیدوارم در ماه مبارک رمضان و با همت مردم نیکوکار استان این عزیزیان نیز تحت حمایت نیکوکاران قرار گیرند.
سرپرست کمیته امداد اصفهان کمک به ایتام و فرزندان نیازمند را علاوه بر ابعاد پر شمار معنوی و مذهبی دارای اهمیت آینده نگرانه نیز توصیف کرد و ادامه داد: حمایت های امروز از فرزندان یتیم و نیازمند به ساخته شدن جامعه ای با همدلی و انسجام در آینده کمک می کند و چرخه بین نسلی فقر را قطع کرده و باعث جلوگیری از به ارث رسیدن مشکلات خانواده های نیازمند به فرزندانشان خواهد شد.
وی ساخت جامعه ای اینچنین که مورد تاکید پیشوایان دین و خواست قلبی همه همشهریان است را مستلزم همکاری در فراهم شدن بستر کمک عزتمندانه به این نیازمندان عنوان کرد و گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، ساز و کار مشارکت غیر حضوری از طریق پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و همچنین پیامک عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و سپس ارسال کد استان و شهرستان برای همشهریان عزیز فراهم شده است.
سرپرست کمیته امداد استان اصفهان همچنین یادآور شد: در کنار روش های غیرحضوری و الکترونیکی ۱۹۲ پایگاه ثبت نام حامی در دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان در ایام شهادت امام علی (ع) برپاست و در حاشیه مراسمات لیالی قدر نیز پایگاه های ثبت نام طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین فعال هستند.
زارع ادامه داد: در شرایط شیوع ویروس کرونا کلیه پایگاه های ثبت حامی بر اساس هماهنگی های لازم با مراجع ذی صلاح دایر شده و بر اساس پروتکل های بهداشتی و ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.