تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 4796

پرواز همدان ـ مشهد از فرودگاه همدان

پرواز همدان ـ مشهد از فرودگاه همدان

پایگاه خبری دنیای اسرار: از ۱۷ آبان ماه برقرار می‌شود: پرواز همدان ـ مشهد از فرودگاه همدان به گزارش دنیا اسرار به نقل از فارس، پرواز همدان ـ مشهد و بالعکس از فرودگاه همدان که لغو شده بود، پس از پیگیری مجدد برقرار شد. مدیر فرودگاه همدان از آغاز پرواز مشهد ـ همدان خبر داد

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

از ۱۷ آبان ماه برقرار می‌شود:

پرواز همدان ـ مشهد از فرودگاه همدان

به گزارش دنیا اسرار به نقل از فارس، پرواز همدان ـ مشهد و بالعکس از فرودگاه همدان که لغو شده بود، پس از پیگیری مجدد برقرار شد.

مدیر فرودگاه همدان از آغاز پرواز مشهد ـ همدان خبر داد و اظهار کرد: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی قشم‌ایر از ۱۷ آبان ماه راه‌اندازی می‌شود.

سهراب کلوندی با بیان اینکه نخستین پرواز مشهد همزمان با شهادت امام رضا (ع) خواهد بود، افزود: این پرواز دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته به مقصد مشهد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه استان‌های همجوار نیز می‌توانند از این پروازها استفاده کنند، بیان کرد: بلیط این پروازها به صورت سراسری است و می‌توانند از آژانس‌های مختلف خریداری کنند.

مدیر فرودگاه همدان از پیگیری راه‌اندازی پرواز کیش از همدان نیز خبر داد و گفت: پرواز عتبات عالیات نیز در حال پیگیری است و منتظر ورود حج و زیارت در این زمینه هستیم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه فرودگاه همدان پرواز حج تمتع را چندین سال است که انجام می‌دهد، به لحاظ زیرساختی مشکلی ندارد و می‌تواند پرواز عتبات را نیز داشته باشد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.