تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 26529

پرونده زورگیری مسلحانه از زنان کهنسال بسته شد

پرونده زورگیری مسلحانه از زنان کهنسال بسته شد

به گزارش دنیای اسرار:_ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که با تهدید سلاح سرد وارد منزل زنان کهنسال شده و طلاجات آنان را سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان “چادگان” خبر داد. سرهنگ” حسین تُرکیان” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:_ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که با تهدید سلاح سرد وارد منزل زنان کهنسال شده و طلاجات آنان را سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان “چادگان” خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع ۲ فقره زورگیری مسلحانه طلاجات از زنان کهنسال در شهرستان “چادگان”موضوع با حساسیت ویژه ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دنبال شد.

وی افزود: در بررسی های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد سارقان ۴ نفر از اهالی شهرستان هستند که شبانه وارد منازل زنان کهنسال شده و با تهدید سلاح سرد طلاجات آنان را به زور سرقت کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با یک کار علمی و هوشمندانه رد پای ۲ تن از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان به دست آمد و کارآگاهان در یک عملیات منسجم و هماهنگ آنان را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

تُرکیان گفت: متهمان در مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به ۲ فقره سرقت مذکور با همدستی ۲ فرد سابقه دار دیگر اعتراف کردند که این افراد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر ۴ نفر با اعتراف صریح به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.