تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 6144

پروژه عمرانی دراداره کل راه آهن اصفهان بمناسبت هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید.

پروژه عمرانی دراداره کل راه آهن اصفهان بمناسبت هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید.

پروژه عمرانی دراداره کل راه آهن اصفهان بمناسبت هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید.  دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان:در هفته بزرگداشت حمل و نقل تعداد ۱۰ پروژه عمرانی با حضور مدیر کل راه آهن اصفهان و برخی مقامات استانی به بهره برداری رسید. مدیرکل راه آهن اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

پروژه عمرانی دراداره کل راه آهن اصفهان بمناسبت هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید. 



دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان:در هفته بزرگداشت حمل و نقل تعداد ۱۰ پروژه عمرانی با حضور مدیر کل راه آهن اصفهان و برخی مقامات استانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه و افزایش سطح بهره وری در سیر قطار و جلوگیری از توقف قطارها۱۰پروژه عمرانی همزمان با هفته بزرگداشت حمل و نقل به بهره برداری رسید.
سادات حسینی افزود: بهره برداری از نمازخانه و سرویس های بهداشتی ایستگاه ساسان  ، ساختمان پلیس ایستگاه سیستان ،‌ سینی دوار (لوکوموتیو برگردان) ، بازسازی اساسی و بهره برداری از ایستگاههای هما،‌شبنم ، ساسان،ورزنه و هرند  جهت نصب تجهیزات سیگنالیست الکترونیکی ، نصب و راهندازی سیستم پارتی لاین و دیتا سوئیچ ایستگاه های ریز و صبا از جمله پروژه هایی بود که در هفته حمل و نقل به بهره برداری رسید.
وی در پایان گفت : پروژه های دیگری نیز هم چون علائم ایستگاه سیستان ،اجرا و باز سازی خطوط ۵ و ۶ ایستگاه اصفهان  در دست احداث وجود دارد که بزودی از مرحله برداشت و طراحی عبور کرده و وارد مرحله اجرا میشوند و پیش بینی میشود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.