تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 24765

پلمب ۲ کارگاه زیر زمینی تولید ماسک تقلبی دراصفهان

پلمب ۲ کارگاه زیر زمینی تولید ماسک تقلبی دراصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پلمب ۲ کارگاه زیرزمینی تولید ماسک و کشف ۲۱۰هزار عدد ماسک تقلبی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.  سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پلمب ۲ کارگاه زیرزمینی تولید ماسک و کشف ۲۱۰هزار عدد ماسک تقلبی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. 

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیر مجاز ماسک در ۲کارگاه زیرزمینی در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت استان به محل اعزام و در بازرسی از  این کارگاه ها ۲۱۰ هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به همراه ۱۳۰ رول پارچه ماسک و مواد اولیه مربوط به تولید ماسک را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه های مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی راه اندازی این کارگاه ها در دستور کار ماموران قرار دارد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: پلیس با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سؤاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می کند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.