تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 24819

پلمب ۹۶ خانه استیجاری در نوروز

پلمب ۹۶ خانه استیجاری در نوروز

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛ پلمب ۹۶ خانه استیجاری در نوروز به گزارش دنیای اسرار، سردار محمدرضا میرحیدری  در اولین نشست خبری سال ۱۴۰۰ این فرماندهی با خبرنگاران ضمن قدردانی از شهروندان استان اصفهان به دلیل همراهی با پلیس در برقراری نظم و امنیت اظهار داشت: نمونه این همراهی را در چهارشنبه پایان سال

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

پلمب ۹۶ خانه استیجاری در نوروز

به گزارش دنیای اسرار، سردار محمدرضا میرحیدری  در اولین نشست خبری سال ۱۴۰۰ این فرماندهی با خبرنگاران ضمن قدردانی از شهروندان استان اصفهان به دلیل همراهی با پلیس در برقراری نظم و امنیت اظهار داشت: نمونه این همراهی را در چهارشنبه پایان سال و روز طبیعت در سطح استان شاهد بودیم.

ورود ۱۸ میلیون خودرو به استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طرح نوروزی در حوزه ترافیکی از ۲۵ اسفند و در حوزه انتطامی از ۲۷ اسفند تا ۱۴ فروردین اجرا شد، امسال با توجه به کاهش محدودیت‌ها با ورود قریب به ۱۸ میلیون خودرو در سطح استان مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۰ در استان اصفهان کاهش ۱۱ درصدی سرقت و ۵۷ درصدی جرایم خشن را داشتیم، ادامه داد: در زمینه سرقت‌های خشن به صفر رسیدیم که این امر بیانگر شرایط خوب امنیتی در استان است.

کشف ۲۰۳ درصدی اموال سرقت شده

وی با بیان اینکه ۲۰۳ درصد افزایش کشف اموال سرقت شده در نوروز ۱۴۰۰ را داشتیم، اضافه کرد: این امر همچنان ادامه دارد تا بتوانیم همه اموال مردم را به آنها برگردانیم.

وی در خصوص کاهش جرم در اصفهان بیان کرد: در کلان شهر اصفهان سهم جرم ۶۷ درصدی به کم‌تر از ۵۰ درصد رسیده است که این در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است؛ در ارتباط با سرقت‌ها در طول سال ۹۹، ۶۷ درصد سرقت طلافروشی‌ها کاهش یافت که یک مورد در امسال و سال گذشته ۳ عدد سرقت طلافروشی داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: در طول سال ۹۹ سرقت موتور سیکلت ۶ درصد کاهش، کیف قاپی ۲ درصد کاهش، سرقت محموله ۲۴ درصد کاهش، سرقت احشام ۲۸ درصد کاهش، جیب بری ۳۱ درصد کاهش و جرائم خشن ۲ درصد افزایش داشته است.

سردار محمدرضا میر حیدری افزود: سرقت اماکن یکی از حوزه‌های افزایشی است که نشت گرفته از خرید و جمع مراکز ضایعاتی‌ها است که در ارتباط با ساماندهی آن‌ها با مراکز مربوطه برنامه‌ریزی‌هایی داریم.

وی در خصوص کشفیات در سال ۹۹ بیان کرد: کشف وقوع ۱۰ درصد رشد داشته است که قریب به ۸۰ درصد اموال مردم را کشف کردیم، کشفیات مواد مخدر ۱۹ درصد افزایش داشته که میزان مواد قریب به ۵۰ تن بوده است، کشفیات سلاح ۵۳ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان نیز در نوروز ۱۴۰۰ موفقیت خوبی را داشتیم، اضافه کرد: از نهادهایی که در این ایام با ما همکاری داشتند درخواست داریم مجدد این افراد را در سطح جامعه رها نکنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۶۲ درصد افزایش دستگیری افراد خلافکار را در ایام نوروز داشتیم، ادامه داد: این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه میزان تصادفات خسارتی ۶۱ درصد و تصادفات فوتی ۲۸ درصد کاهش داشتیم، ادامه داد: تصادفات جرحی در استان در نوروز ۱۴۰۰ بیش از ۶۳ درصد افزایش داشته است.

سردار میرحیدری همچنین با اشاره به آمار عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: در زمینه سرقت در سال گذشته ۶۷ درصد کاهش سرقت طلافروشی را داشتیم و باید توجه داشت که تنها یک مورد سرقت طلافروشی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سرقت از بانک در استان اصفهان به صفر رسیده است، ادامه داد: سرقت کامیون‌ها و خودروها در مسیر نیز ۲۴ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه جرایم خشن در استان اصفهان در سال گذشته دو درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: برنامه‌ریزی ما در این زمینه برخورد سخت با سرقت‌های به عنف است تا مادامی که این افرادی که منجر به بی نظمی می‌شوند زمین‌گیر شوند.

وی با اشاره به اینکه سرقت اماکن در استان اصفهان در سال گذشته افزایش داشته است، ابراز داشت: در این زمینه عدم ساماندهی ضایعات فروشی‌ها در استان اصفهان است و در این زمینه جلساتی را در زمینه ساماندهی فعالان این عرصه برگزار و تحقق این امر را از نهادهای مربوط درخواست کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۰ نیز بیش از چهار تن انواع مخدر در استان اصفهان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۳ درصد افزایش کشف سلاح را داشته‌ایم، ابراز داشت: در مجموع شاهد افزایش ۸۲ درصدی قیمت اموال کشف شده بوده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه در سال گذشته چهار هزار و ۶۰۰ مأموریت در حوزه پلیس فتا در استان اصفهان انجام شده است، ادامه داد: در این زمینه سعی بر رسیدگی به همه شکایات بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پلمب ۹۶ خانه استیجاری متخلف در استان اصفهان در ایام نوروز اضافه کرد: بسیاری از این خانه‌ها توسط افراد غیربومی اصفهان اجاره داده شده بود که از شهروندان درخواست داریم در خصوص این امر هر مورد تخلفی بود به پلیس گزارش دهند.

وی با بیان اینکه به حداقل رساندن جرایم در استان اصفهان در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است، ابراز داشت: مردم این استان همواره در همه صحنه‌ها به میدان آمدند و باید امنیت و آرامش را در بالاترین سطح به آنها هدیه کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای اول ۷۸ دستگاه خودروی حامل مرغ زنده و کشتار شده را در این زمینه داشتیم، ادامه داد: در ایام قبل از عید حدود ۳۰۰ تن از خروج مرغ از استان اقدام کردیم و در شب گذشته در کاشان نیز برخورد با خودروهای متخلف در این زمینه را داشتیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه جمع آوری دستگاه‌های ماینر در استان اصفهان اظهار داشت: در این زمینه دارای خلاء قانونی هستیم و در استانداری جلسه‌ای را برگزار کرده‌ایم تا روند یکسانی در این زمینه داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.