تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 4560

پلمپ کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ تقلبی در اصفهان

پلمپ کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ تقلبی در اصفهان

پایگاه خبری دنیای اسرار: پلمپ کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ تقلبی در اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی یک کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ های تقلبی و غیر مجازخودرو ها و کشف ۵ هزار لیتر ضد یخ تقلبی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “حسن یاردوستی“ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

پلمپ کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ تقلبی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی یک کارگاه بزرگ ساخت ضد یخ های تقلبی و غیر مجازخودرو ها و کشف ۵ هزار لیتر ضد یخ تقلبی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد:در پی تماس شهروندان ساکن در یکی از محله های شهرستان اصفهان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام گزارشی مبنی بر وجود سر و صدای دستگاه هایی در یک باب منزل مسکونی و استشمام بوی محصولات شیمیایی از آن ، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران فرمادهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و بررسی میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی و به همراه کارشناس اداره صنعت و معدن ، نماینده اداره بهداشت و کارشناس امور اصناف از محل بازدید به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در این منزل به شکلی غیر اصولی و با استفاده از مواد شیمیایی غیر مجاز ضد یخ خودرو تولید می شده و افراد متخلف آنها را با استفاده از برچسب مارک ها و برند های معتبر موجود در بازار  به فروش می رساندند.

وی گفت: در این عملیات ماموران در محل ۱۰ هزار قوطی خالی ، ۲دستگاه پلمپ زن ، یکدستگاه تاریخ و ساعت زن، مقدار بیشماری برچسب برند های موجود در بازار و ۵ هزار لیتر ضد یخ آماده جهت ارائه به بازار کشف شد.

سرهنگ یاردوستی به دستگیری یک فرد متخلف در این عملیات خبر داد و گفت: تلاش برای سایر افراد مرتبط با این پرونده نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن تقدیر از تماس به موقع شهروندان خاطر نشان کرد : این کارگاه غیر مجاز به دستور مقام قضایی پلمپ و ضد یخ های تقلبی و غیر مجازنیز از سطح بازار جمع آوری و ضمن معدوم کردن آنان پرونده جهت صدور کیفر خواست به مراجع قضایی ارسال شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.