تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 18941

پنجاه و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان در مهردشت افتتاح شد

پنجاه و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان در مهردشت افتتاح شد

با حضور مسؤولان اداری و قضایی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مهردشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.به گزارش دنیای اسرار: حجت اسدی در آیین افتتاح این دفتر بیان داشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان درگاه ورودی به دادگستری ها در قوه قضاییه شناخته می شود که خدمات رسانی آن از سال ۱۳۸۴

Print Friendly, PDF & Email


با حضور مسؤولان اداری و قضایی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مهردشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش دنیای اسرار: حجت اسدی در آیین افتتاح این دفتر بیان داشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان درگاه ورودی به دادگستری ها در قوه قضاییه شناخته می شود که خدمات رسانی آن از سال ۱۳۸۴ شروع و روز به روز گسترش و توسعه پیدا کرده و امروز در آستانه بلوغ و کامل شدن خدمات خود است.
معاون قضایی رییس کل و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان، افزود: تا پیش از این تعداد دفاتر فعال در استان ۵۳ دفتر(۱۴ دفتر در مرکز استان و ۳۹ دفتر در شهرستان های تابعه) بود که با افتتاح این دفتر، تعداد دفاتر شهرستانی ما به ۴۰ دفتر می رسد.
وی همچنین بیان داشت: در صورت صدور مجوز از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به دنبال آن هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی حوزه های قضایی استان دارای حداقل یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی شوند.
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان در پایان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد جمعیت استان در سامانه ثنا ثبت نام نموده که از همه مسؤولان نهادها و ادارات می خواهم ضمن راهنمایی، مردم را نسبت به ثبت نام در این سامانه تشویق و ترغیب نمایند.
به گزارش روابط عمومی، پس از افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان از دادگاه بخش مهردشت بازدید و ضمن بررسی مشکلات حوزه فناوری اطلاعات، دستوراتی در خصوص رفع آن صادر نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.