تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 23897

پوشش اپراتور همراه اول در شهرستان دهاقان توسعه یافت

پوشش اپراتور همراه اول در شهرستان دهاقان توسعه یافت

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره مخابرات شهرستان دهاقان با اعلام این مطلب گفت: با نصب و راه اندازی سایت های BTS جدید در شهرستان دهاقان کیفیت شبکه همراه اول در سطح این شهرستان بهبود یافت. حبیب اله دهقانزاد در جریان بازدید از روند اجرای عملیات نصب و راه اندازی سایت های جدید همراه اول در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره مخابرات شهرستان دهاقان با اعلام این مطلب گفت: با نصب و راه اندازی سایت های BTS جدید در شهرستان دهاقان کیفیت شبکه همراه اول در سطح این شهرستان بهبود یافت.

حبیب اله دهقانزاد در جریان بازدید از روند اجرای عملیات نصب و راه اندازی سایت های جدید همراه اول در شهرستان دهاقان،ضمن تشریح روند اجرایی این پروژه ها اظهار کرد :طی برنامه ریزی های صورت گرفته و با هدف افزایش پوشش آنتن دهی اپراتور همراه اول و ارتقاء رضایت مندی مردم ، نصب و راه اندازی سایت های همراه اول در ورزشگاه شهید مرتضوی و پارک حضرت ولیعصر (عج) در برنامه مخابرات منطقه قرار گرفت و با پیگیری های مستمر مخابرات شهرستان تجهیزات نصب و راه اندازی شد .

وی با بیان اینکه همراه اول در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نصب و راه اندازی این دو سایت ارتباطی جدید علاوه بر ارتقاء سطح پوشش و کیفیت سرویس های این اپراتور در سطح شهرستان، گام مهمی در پیاده سازی عدالت ارتباطی برداشته؛ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم و مسئولین شاهد توسعه روزافزون زیر ساخت های ارتباطی شهرستان باشیم .

وی در پایان از حمایت و همراهی همشهریان ، فرماندار ، دادستان ، شهردار ، شورای شهر، نیروی محترم انتظامی و کلیه مسئولین این شهرستان در انجام این مهم تقدیر نمود .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.