تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 21207

پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” در اصفهان آغاز به کار کرد

پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” در اصفهان آغاز به کار کرد

به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی؛ پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” در اصفهان آغاز به کار کرد پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و به همت موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن آغاز به کار کرد. به گزارش دنیای اسرار: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی؛

پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” در اصفهان آغاز به کار کرد

پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و به همت موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن آغاز به کار کرد.

به گزارش دنیای اسرار: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و همزمان با آن، تشدید بحران شیوع کرونا در کشور و کشورهای همسایه از جمله عراق امکان حضور مردم ایران در همایش پیاده روی اربعین وجود ندارد.

از این رو باید توجه داشت که همه مسلمانان باید با روش‌های مختلف ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام باشند و با مشارکت در راه خیر ادامه دهنده راه این امام بزرگوار باشند.

بر این اساس موسسه خیریه امام حسین علیه السلام تخصصی حوزه مسکن، پویش “طریق الحسین، مسیر مهربانی” را با شعار نذر قدم‌هایم برای حل مشکل مشکن زنان سرپرست خانوار باشد، راه‌اندازی کرده تا همه افرادی که امسال موفق به حضور در راهپیمایی عظیم اربعین نشدند بتوانند با مشارکت در این پویش بخشی از دین خود به امام حسین علیه السلام که همان گرفتن دست مردمان نیازمند امتامام حسین علیه السلام است،  مشارکت کنند.

از این رو هر یک از شهروندان که تمایل به مشارکت در این پویش دارند می‌توانند میزان کمک مورد نظر خود را با استفاده از ۵۰۴۱۷۲۱۰۷۵۴۳۴۲۰۰ بانک قرض الحسنه رسالت و ۶۱۰۴۳۳۷۷۴۳۲۶۰۷۱۱ بانک ملت و یا کد دستوری #۱۳۶۱*۶۶۵۵* برای حل مشکل مسکن زنان سرپرست خانوار در اصفهان پرداخت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.