تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
کد خبر : 13466

پویش مشق مهر راه‌اندازی شد

پویش مشق مهر راه‌اندازی شد

بمنظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان کم‌بضاعت؛ پویش مشق مهر راه‌اندازی شد همزمان با سراسر کشور، پویش مشق مهر بمنظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخودار تحت پوشش بهزیستی استان در حال اجرا است. به گزارش  دنیای اسرار، علی‌اصغر شاهزیدی با اعلام این خبر گفت: پویش مشق مهر در سازمان بهزیستی

Print Friendly, PDF & Email

بمنظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان کم‌بضاعت؛

پویش مشق مهر راه‌اندازی شد

همزمان با سراسر کشور، پویش مشق مهر بمنظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخودار تحت پوشش بهزیستی استان در حال اجرا است.

به گزارش  دنیای اسرار، علی‌اصغر شاهزیدی با اعلام این خبر گفت: پویش مشق مهر در سازمان بهزیستی کشور با هدف تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش بهزیستی تا ۱۰ مهر ماه در سطح کشور انجام می شود .

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استاناصفهان، تعداد دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی استان را؛ نه هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کردو افزود: در همین راستا تاکنون دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز واجد شرایط، بسته نوشتهافزار و لوازم‌التحریر دریافت کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم مردم استان اصفهان با پیوستن با این پویش و حمایت از کودکان بی‌بضاعت، زمینه برابربا دیگر دانش‌آموزان برای تحصیل آنان را فراهم آورند.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: شهروندان می‌توانند جهت مشارکت در این پویش ملی از طریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۰۲۴۱۰۰۱ به نام مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و یا با گرفتن کد دستوری #۱۴۰۰۰۱۸*۴*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و تماس با شماره‌های  36412588 و ۳۶۴۱۴۳۶۰ ما را در این امر خیر یاری نمایند.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به استان‌ها؛ استان اصفهان ۸۰۰ پوستر در ادارات کلیه شهرستان‌های استان، مراکز غیردولتی و مهدها توزیع کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.