تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 34010

پیام شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سال‌روز رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و روز قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سال‌روز رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و روز قیام خونین ۱۵ خرداد

  به گزارش دنیای اسرار:متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم‏ راه او راه ما، هدف او هدف ما، و رهنمود او مشعل فروزنده‌ی ماست.مقام معظم رهبری ‏‏  قیام ۱۵ خرداد اسطورۀ قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسونها‏‎ ‎‏را باطل کرد. شهادت جوانان رشید و زنان و

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏
راه او راه ما، هدف او هدف ما، و رهنمود او مشعل فروزنده‌ی ماست.مقام معظم رهبری

‏‏  قیام ۱۵ خرداد اسطورۀ قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسونها‏‎ ‎‏را باطل کرد. شهادت جوانان رشید و زنان و مردان در آن روز، سدّ عظیم قدرت شیطانی‏‎ ‎‏را از بنیان سست نمود. خون سلحشوران کوخ نشین، کاخهای ستم را در هم کوبید. ملت‏‎ ‎‏عظیم الشأن ایران با قیام و نثار خون فرزندان عزیز خویش، راه قیام را برای نسلهای آینده‏‎ ‎‏گشود و ناشدنیها را شدنی کرد.

و اما ۱۴ خرداد ،هیچ روزی چون چهاردهم خرداد نبود که در آن، طوفان مصیبت و عزا، بر این مردم تازیانه‌ی غم و اندوه فرود آورد. ایران یک دل شد و آن دل در حسرتی گدازنده سوخت، و یک چشم شد و آن چشم در مصیبتی عظیم گریست. در آن روز، خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن، هزار چشمه‌ی نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود؛ روحی عروج کرد که با نَفَس روح‌اللهیاش ، پیکر ملت را جان بخشیده بود؛ حنجره‌یی خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود؛ لبانی بسته شد که آیات الهی عزت و کرامت را بر مسلمین فروخوانده و افسونِ یأس و ذلت را در روح آنان باطل ساخته بود.

مصیبت فقدان امام خمینی قدس الله سره الشریف ، همان به بزرگی امام بود و جز خدا و اولیایش کیست که حد و مرز این عظمت را بشناسد؟ آن‌جا که دلهای بزرگ بی‌تاب میشوند، آن‌جا که انسانهای بزرگ دست‌وپا گم میکنند، آن‌جا که صحنه، از بی‌قراری میلیونها و میلیونها انسان پُر است، کدام زبان و قلم انسانی است که بتواند نمایشگر و صحنه‌پرداز گردد؟

و اینک ما اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صریحاً اعلام میکنیم که تفکر «خاتمه یافتن دوران امام خمینی» که دشمن با صد زبان در جنگ ترکیبی ،سعی در القای آن دارد، خدعه و نیرنگی استکباری بیش نیست و علیرغم امریکا و همکارانش، امام خمینی در میان ملت خود و جامعه‌ی خود حاضر است و دوران امام خمینی ادامه دارد و خواهد داشت. راه او راه امام خامنه ای عزیز و رهنمود ایشان مشعل فروزنده‌ی ماست.

همه‌ی جوانان عزیز و نوجوانان، خود را سربازان رهبر حکیم انقلاب حضرت آیه الله خامنه ای مدظله العالی بدانند و با اتکال به خدا و استمداد از حضرت ولىّ‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه) با قوّت و قدرت به سمت هدفهای عالی حرکت کنند و بدانند که پیروزی نهایی از آن ماست. “یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم”

۱۳ خرداد ۱۴۰۲
شورای اسلامی شهر اصفهان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.