تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 32877

پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه

پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه پیامی صادر کرد. به گزارش دنیای اسرار:محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: «در سال ۱۴۰۱ با عنایت خداوند متعال و با همت مثال‌زدنی کارکنان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه پیامی صادر کرد.

به گزارش دنیای اسرار:محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«در سال ۱۴۰۱ با عنایت خداوند متعال و با همت مثال‌زدنی کارکنان غیور فولاد مبارکه، شاهد تحقق دستاوردها و رکوردهای متعددی در بخش‌های مختلف شرکت بودیم که در عین فراز و نشیب‌های فراوان، در سال گذشته به ثمر رسید و فولاد مبارکه را به‌عنوان الگویی از عمل همه‌جانبه به شعار سال معرفی نمود.

اکنون و در پایان نخستین ماه سال نیز شاهد ثبت رکوردهای ارزشمند ماهانه در نواحی آهن سازی، فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، نورد گرم، نورد سرد و هم‌چنین رکوردهای تولید ماهانه در شرکت های فولاد هرمزگان و ورق خودرو هستیم که نشان از عزم و اراده فولادین خانواده بزرگ فولاد مبارکه در ادامه افتخارآفرینی‌ها و نقش‌آفرینی ویژه در تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

امید است رکوردهای افتخارآمیز اخیر، نویدبخش پیشرفت همه‌جانبه‌ی گروه در دیگر زمینه‌ها و نیز تحقق اهداف سال فولاد مبارکه باشد.

این‌جانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به همه عزیزان دست‌اندرکار که فروردین‌ماه مقارن با ماه مبارک رمضان را به ماهی طلایی برای فولاد مبارکه بدل کردند، آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز به‌ویژه کارکنان تلاشگر گروه فولاد مبارکه را دارم و پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم».

محمد یاسر طیب‌نیا
مدیرعامل فولاد مبارکه

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.